طي بيانيه‌اي؛

حزب موتلفه اسلامي درگذشت "حبيب‌الله عسگراولادي" را تسليت گفت

حزب موتلفه اسلامي با صدور بيانيه‌اي درگذشت مرحوم "حبیب‌الله عسگراولادی" دبیرکل سابق اين حزب و دبيرکل کنوني جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب موتلفه اسلامي  با صدور بيانيه درگذشت "حبيب‌الله عسگراولادي" به محضر مقام معظم رهبری و عموم مردم تسليت گفت.

متن کامل اين بيانيه به شرح ذيل است:

"بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت درگذشت حبیب امام و رهبری
 
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ
 
"حبیب الله عسگر اولادی"، حبیب امام و محبوب رهبری و خادم مردم و اسلام به رحمت الهی پیوست.
 
عمر پر برکت این عبد صالح و مبارک خداوند در اطاعت از شرع و تبعیت از ولایت و امامت و عمل به احکام اسلام و فقاهت، در جهاد صادقانه با دشمنان اسلام و ایران و دلسوزی برای نظام جمهوری اسلامی و خدمت به بندگان خدا به ویژه مستضعفان و محرومان پایان یافت.
 
بیش از 13 سال زندانهای طاغوت، شاهد مقاومت مکتبی او و شجاعت علوی، استقامت حسینی و آموزشهای اسلامی به زندانیان و مبارزه با الحاد و التقاط و نفاق و با طاغوتیان بود.
 
34 سال فعالیت عسگر اولادی در ابعاد مختلف در نظام جمهوری اسلامی کارنامه درخشانی از وی به یادگار گذاشته است.
 
خدمات نهادی که با نام مقدس امام خمینی(ره) مزین است تحت مدیریت او در امداد به همه نیازمندان و رسیدگی به نیازها، در سراسر میهن اسلامی از بشاگرد تا روستاهای مرزی و از عشایر و شهر نشین‌ها زیباترین خدمت رسانی را ترسیم کرده است و در خارج از کشور از آوارگان فلسطین مظلوم تا  مظلومان کشورهای اسلامی را در بر دارد.
 
همرزمی او با کاروان شهدا از امانی،  بخارایی،  نیک نژاد، هرندی، اندرزگو، عراقی، لاجوردی، بهشتی، مطهری، محلاتی، مفتح، باهنر، رجایی، کچویی، حاج آقا مصطفی خمینی،صیاد شیرازی و شهدای دفاع مقدس، صفحه زیبایی از جهاد و قیام برای خدا را ترسیم کرده است.
 
مجاهدت و مقابله او در جریان مبارزه با کاپیتولاسیون آمریکایی و حمایت او از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و انقلاب دوم فراموش ناشدنی است.
 
حضور فعال و صادقانه عسگر اولادی در صحنه انقلاب اسلامی و دفاع از آن و میدان‌های سیاسی ولایی و تشکل اسلامی، گویای نمونه ای برجسته از یک سیاستمدار انقلابی اسلامی است.
 
خدمات فرهنگی عسگر اولادی در نهاد مقدس امداد امام خمینی(ره) و در مبارزه با طاغوت و زندان‌های مهیب شاه و در صحنه کتب و تفسیر و تاسیس مدارس اسلامی کم نظیر است، او آزاده‌ای سرافراز و جانباز انقلاب اسلامی در جریان ترور وی توسط منافقین بود.
 
یار امام و رهبری پس از 80 سال زندگانی سراپا جهاد ، خدمت ، پاکی و تزکيه به دیدار پروردگار شتافت تا در محضر خدای متعال در خدمت امام و شهدای انقلاب اسلامی و همه فداکاران در راه ارزشهای الهی قرار گیرد.
 
حزب موتلفه اسلامی، ضایعه فقدان این یار عزیز و شخصیت ممتاز موتلفه اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، روح بلند امام خمینی(ره)و محضر مراجع محترم تقلید و همه شهدا، فداکاران و محرومان و ملت بزرگ مسلمان تسلیت می‌گوید، برای او علو درجات و برای بازماندگان و یارانش اجر و صبر کامل مسالت می‌دارد و امید دارد که همه یاران وی با کوشش و تلاش همه جانبه در شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی راهش را ادامه دهند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار