لیبرمن از اتهامات رسوایی مالی تبرئه شد

يکي از دادگاه هاي رژيم صهيونيستي روز چهارشنبه آويگدور ليبرمن، وزير خارجه سابق اين رژيم را از اتهامات وارده در خصوص فساد مالي و کلاهبرداري تبرئه کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري فرانسه ، بنا بر اعلام راديو اسرائيل، گروهي متشکل از سه قاضي در دادگاهي در بيت المقدس، در جلسه اي که تنها چند دقيقه به طول انجاميد، به اتفاق آرا ليبرمن را از اتهامات وارده در خصوص فساد مالي تبرئه کرد. 
اتهام ليبرمن 55 ساله اين بود که به زيو بن آريهZeev Ben Aryeh ، ديپلمات اسرائيلي در ازاي مطلع کردن وي از تحقيقات پليس درباره اتهامات خود، سمتي در سفارت اسرائيل در لتوني داده بود. 
ليبرمن پس از جلسه دادگاه از دادگاه قدرداني کرد و گفت : پس از 17 سال تحقيقات، دادگاه از من حمايت کرد. من اين موضوع را فراموش مي کنم و به چالش هاي پيش رويم فکر مي کنم.
ليبرمن با وجود کناره گيري از سمتش در دولت اسرائيل، هنوز يکي از اعضاي پارلمان و رهبر حزب " اسرائيل بيتنا" است. وي همچنين رياست کميته امور خارجه و دفاع را در پارلمان بر عهده دارد.
 تا زماني که دادستاني کل اسرائيل در خصوص حکم صادره درخواست تجديدنظر نکند، ليبرمن، رئيس حزب ملي گرا و تندوري " اسرائيل بيتنا" که دسامبر سال 2012 از سمت وزارت خارجه استعفا کرد، مي تواند فوراً به سمت قبلي خود در کابينه اسرائيل بازگردد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار