ساری /

پیگیر سرمایه در گردش واحدهای تولیدی هستیم

نائب رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: پیگیر تسهیلات طرح‌های تکمیلی، توسعه‌ای، ایجادی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری هندویی در جمع اعضای هیئت مدیره در آستانه برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی افزود: شرایط ناپایدار اقتصادی و مدیریتی سبب می‌شود نتایج مورد نظرمان حاصل نشود و هر روز بر مشکلات این بخش افزوده شود.

وی تصریح کرد: این تشکل و انجمن‌ها تخصصی وابسته مرتب مشکلات و معضلات واحدهای صنعتی و معدنی را رصد می‌کنند و جمع‌بندی آن را در جلسات مختلف از جمله ستاد تسهیل و پشتیبانی امور تولیدی، کمیته صنعت، معدن و کارگروه اقتصادی و تولیدی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مطرح کرده و مورد بررسی قرار می‌دهند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: اگرچه منابع مالی بسیار محدودی وجود دارد اما همچنان پیگیر تسهیلات طرح‌های تکمیلی، توسعه‌ای، ایجادی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی هستیم تا حداقل بخشی از نقدینگی آنها تامین شود.

هندویی برپایی موفق اجلاس بیستم روسای خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در مازندران را افتخاری برای این تشکل مردم نهاد دانست و سختکوشی و تلاش‌های صنعت‌گران و معدن‌کاران را در این شرایط سخت ستودنی و مثال‌زدنی خواند.

وی یادآور شد: از تمام مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان تقاضا کردم مسائل و مشکلات خود را به 6 انجمن تخصصی مربوطه برای پیگیری ارجاع دهند تا در حد توان و امکان مورد پیگیری واقع شود./س

برچسب ها: پیگیر ، تسهیلات ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.