مرعشی در جمع خبرنگاران:

استقبال حزب کارگزاران از حضور مجدد ناطق نوری در عرصه سیاست/ دیداری با رئیس‌جمهور نداریم

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: این حزب از حضور مجدد علی اکبر ناطق نوری در عرصه سیاست استقبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی در حاشیه مراسم ختم حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران درباره مذاکرات ایران و 5+1 گفت: کشور ما بر روی مواضع اصولی خود در این مذاکرات پیش می‌رود و منافع خود را دنبال می‌کند و آمریکا نیز متوجه شده است که تنها راه برخورد با ایران مذاکره است و تهدیدها و تحریم‌ها نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.
 
وی افزود: در حال حاضر ایران قدرت واقعی منطقه خاورمیانه است لذا آمریکا باید با ایران تعامل داشته باشد و به این جمع بندی برسد که تنها از طریق گفتگو می‌تواند مشکلات را برطرف کند.  
 
عضو حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره برقراری روابط دو جانبه میان ایران و آمریکا با توجه به راهپیمایی پرشور 13 آبان اظهار داشت: این موضوع موضوع مورد توجه امروز ما نیست بلکه هدف اصلی این است که ما بتوانیم روابط خودمان را با مجموعه دنیا بازسازی کنیم.
 
مرعشی درباره حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و پشتیبانی از این تیم در داخل کشور تاکید کرد: به هر حال این موضوع یک امر طبیعی است که تیم مذاکره کننده نماینده ملت و نظام ایران است و دنیا هم حرف آن‌ها را جدی تلقی می‌کند .
 
مرعشی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره انتخاب علی اکبر ناطق نوری به عنوان سرلیست حزب کارگزاران سازندگی در انتخابات آینده گفت: موضع دبیرکل حزب کارگزاران یعنی آقای کرباسچی در راستای معرفی آقای ناطق نوری به عنوان سرلیست حزب کارگزاران سازندگی موضعی شخصی است و هنوز در حزب جلساتی پیرامون این موضوع آغاز نشده است.  
 
عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره برگزاری جلسات حزب کارگزاران افزود: این حزب از ابتدا به صورت فعال جلسات خود را برگزار کرده و می‌کند و در انتخابات گذشته تاثیر بسزایی داشت و نتیجه حاصل از آن ناشی از تلاش‌های حزب کارگزاران بود.  
 
وی درباره دیدار حزب کارگزاران سازندگی با رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: در حال حاضر حزب در حال بازسازی است و برنامه‌ای را برای دیدار با رئیس‌جمهور ندارد.  
 
عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره ورود این حزب به فعالیت‌های انتخاباتی برای مجلس افزود: حزب کارگزاران در چارچوب جبهه اصلاحات در انتخابات آینده وارد عمل می‌شود لازم به ذکر است حزب از حضور مجدد آقای ناطق نوری در عرصه سیاست استقبال می‌کند و این موضوع را به نفع تمامی جریانات سیاسی از جمله دوستان اصولگرایمان می‌دانیم.  
 
عضو حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این که آیا اصلاح طلبان فاقد نیروی شناخته شده برای حضور در انتخابات مجلس هستند اظهار داشت: آقای عارف نیز از سیاستمداران معتبری است که ما نسبت به وی نظر خوبی داریم، ضمن این که در حال حاضر برای ورود به بحث انتخابات بسیار زود است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، سازندگی ، اصولگرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار