قزوين/

انسجام بسیجیان البرز در رزمایش عاشوراییان

فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: هدف اصلی در اجرای این رزمایش‌ها، حفظ انسجام و آمادگی رزمی و تربیتی نیروها برای مقابله با هرگونه دشمن داخلی و خارجی است.

داوود بهرامی در حاشیه رزمایش بزرگ عاشوراییان در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين در خصوص این رزمایش اظهار داشت: این رزمایش از دیروز با حضور گردان‌های واکنش سریع امام حسین‌ (ع) و امام خمینی‌ (ره) شهرستان البرز در صبحگاه مشترک سپاه حضرت صاحب‌الامر‌ (عج) آغاز شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های این رزمایش با استقرار بسیجیان در پادگان سیدالشهدا آغاز شده و آموزش‌ها و عملیات تا عصر روز بعد ادامه خواهد یافت.

فرمانده سپاه شهرستان البرز با اشاره به برنامه‌های این رزمایش بیان داشت: عملیات امداد و نجات، پدافند غیرعامل و نظم بخشیدن و حفظ امنیت کوی و برزن از جمله برنامه‌های عملیاتی این رزمایش است.

بهرامی در خصوص اهداف این رزمایش ابراز داشت: هدف اصلی در اجرای این رزمایش، حفظ انسجام و آمادگی رزمی و تربیتی نیروها برای مقابله با هرگونه دشمن داخلی و خارجی است.

وی افزود: همه نیروهای بسیجی گردان‌ها علاوه بر تقویت بنیه نظامی، از نظر ایمان و اعتقادی نیز تقویت می‌شوند.

فرمانده سپاه امام رضا‌ (ع) تاکید کرد: به واسطه ایمان و اعتقاد راسخ بسیجیان به دین اسلام و تبعیت محض آنان از ولی فقیه، دشمنان ترس و واهمه فراوانی از بسیجیان دارند و از وحدت نیروهای مسلح کشور نگران هستند.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی اهداف و برنامه‌های سپاه و بسیج در قالب دفاع از اسلام ناب محمدی‌ (ص) در زیر سایه ولایت مطلقه فقیه خلاصه می‌شود./ج1

برچسب ها: رزمایش ، سپاه ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.