اراک/

تهیه مسکن مناسب مهمترین نیاز عمومی جامعه است

استاندار مرکزی گفت: تهیه مسکن مناسب یکی از مهمترین نیازهای اساسی جامعه است و لازم است تا بسترسازیهای مناسب میزان رضایتمندی عمومی شهروندان را در این حوزه محقق کنیم.

 مقیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، در جریان بازدید از پروژه شهر جدید امیر کبیر اراک افزود: افزایش جمعیت و میل عمومی به مسکن مطلوب، نیاز به احداث شهرهای جدید را دو چندان کرده است.
وی گفت : در احداث شهرهای جدید باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا جمیع امکانات و خدمات در آن پیش بینی شود .
استاندار استان مرکزی افزود : شناسایی و رفع مشکلات و چالش های حوزه مسکن یکی از مهم ترین برنامه های دولت است که نیاز مند تعامل سازنده همه دستگاه هاست.
مقیمی در خصوص خدمات ارایه شده در شهر جدید امیر کبیر اراک نیز گفت: اقبال عمومی از احداث این شهر مثبت ارزیابی می شود و این امر تلاش مسوولان را در خدمت رسانی به متقاضیان پروژه بیشتر می کند.
وی، از همه مسوولان دستگاههای اجرایی استان به ویژه نهادهای خدماتی خواست تا هر چه زودتر نسبت به استقرار انشعابات آب ، برق و گاز در این شهرک اقدامات لازم را اعمال کنند.
مدیر عامل شهر جدید امیر کبیر اراک نیز گفت: در اولین مرحله اجرای طرح مسکن ویلایی در این شهر بالغ بر سه هزار و 200 نفر ثبت نام کردند و از این تعداد دو هزار و 500 نفر واجدشرایط شناخته شده اند.
عزیزی افزود : پس از بررسی صلاحیتها و احراز شرایط متقاضیان دریافت مسکن ، تعدادی از واجدین انصراف دادند که هم اینک در مجموع حدود یک هزار و 800 متقاضی داریم.
وی گفت : هر یک از متقاضیان در مرحله اول ثبت نام 25 میلیون ریال واریز کرده اند که با توجه به برخی از محدودیت ها از یک هزار و 100متقاضی در مرحله دوم یکصد و پنج میلیون ریال دیگر دریافت شده است./س
برچسب ها: مسکن ، نیاز ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.