اراک/

پیشرفت فیزیکی 35 درصدی مسکن مهر شهر جدید امیرکبیر

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت 35 درصدی احداث واحدهای مسکن مهر شهر جدید امیرکبیر خبر داد.

 نریمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، در بازدید از واحدهای مسکن مهر شهر امیرکبیر گفت: با توجه به اینکه احداث واحدهای ویلایی مسکن مهر در شهر امیرکبیر نسبت به شهرهای دیگر با تاخیر شروع شده و شهر امیرکبیر از آخرین پروژه‌ها بوده اما پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود : در این شهر با توجه به نوع کار و ساخت صنعتی واحدها در صورت هماهنگی همزمان امور زیربنایی با ساخت مسکن روند ساخت سرعت خواهد یافت.

وی گفت: در شهر جدید امیرکبیر کار احداث یک‌هزار و 131 واحد مسکن ویلایی آغاز و واحدها به صورت تک واحدی و در قطعات 300 متری پیش‌بینی شده‌ است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : در فازنخست بارگذاری این شهر برای 10 هزار نفر پیش‌بینی شده است و بنا بر گزارش مسئولین آب منطقه‌ای به منظور تامین آب برای فازنخست مشکلی وجود ندارد همچنین به منظور رفع مشکلات زیربنایی در این شهر و ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان مقرر شد در نشستی با حضور وزیر نیرو مشکلات بررسی شود.

نریمان با اشاره به استقبال خوب متقاضیان و ثبت نام مسکن در شهر جدید امیرکبیر گفت: هدف ما فقط واگذاری مسکن مهر نیست بلکه سعی داریم متقاضیان هنگام اسکان از حداقل‌های آسایش و آرامش شهری هم بهره‌مند باشد.

وی افزود : شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید تلاش دارد با کمک‌ها و تعهدات دستگاه‌های دیگر به ویژه وزارت نیرو در تامین برق و آب و تاسیسات فاضلاب، این طرح را پیش ببرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.