شیراز/

"خون مردگی" بهترین مستند کشور شد

فیلم "خون مردگی" به کارگردانی محمد کارت بازیگر و فیلمساز جوان شیرازی که در بخش مستند اجتماعی چهارمین دوره جایزه بزرگ شهید آوینی توانست با کنارزدن تمام رقیبان جایزه بهترین مستندساز کشوردراین جشنواره و تندیس شهید اوینی را ازان خود کند .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، فیلم " خون مردگی" محمد کارت با فیلم های " بهشت فراموشی " به کارگردانی جواد دبیری، " پیرها اگر نباشند " به کارگردانی پیروز کلانتری ، "یک ان " به کارگردانی رایا نصیری رقابت کرد .

مستند 30 دقیقه ای " خون مردگی " مضمونی اجتماعی دارد، که با نگاه اسیب شناسانه به برخی حواشی، رفتارها وعادات غلط جوانان برخی محله های شیراز می پردازد .

تصویربرداری این فیلم مستند را سعید کشاورز و یعقوب جهانپور انجام داده اند وصدابرداری ان را اشکان فتحی برعهده داشته است .

محمد کارت متولد 1365 در شیراز است او دانش اموخته بازیگری و فارق التحصیل کارگردانی سینما است از دیگر کارهای او می توان به بازی در سریال تبریز مه آلود، ستایش، تا ثریا، و تله تئا تر اخرین گود و به کارگردانی داوود رشیدی اشاره کرد.

این هنرمند جوان شیرازی ساخت چند فیلم مستند و بازی در فیلم های سینمایی چون بی خود و بی جهت ، چه خوبه که برگشتی و بوسیدن روی ماه و نمایش های کمی تا قسمتی ابری،اتاق پرو ، جیک جیک های شیش و هشت، نسل گندم ها، بودن یا نبودن، بیژن و منیژه، اتلو، صدای خانواده، دکتر زورکی و بازی در چند فیلم کوتاه را در کارنامه دارد ./س

برچسب ها: خون ، مردگی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.