اصفهان/

شهردار بايد گل لبخند را بر لبان شهروندان بنشاند

استاندار اصفهان از شهردار جديد خميني‌شهر خواست تا رضايت مردم را جلب و گل لبخند را بر لبان مردم شكوفا كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رسول زرگرپور در آيين تودیع و معارفه شهردار خمینی شهر به مردم اين شهر وعده داد با تصمیمات سازنده و اقدامات حمایتی به شهرداری و مردم این شهر کمک کند.

استاندار اصفهان با اشاره به سوابق فعالیت شهرداری خمینی شهر، افزود: این شهر بیش از 85 سال است که شهرداری دارد و این نشان دهنده تمدن و فرهنگ شهرنشینی مردم خمینی شهر است.

وی با بيان اينكه متوسط سرانه هر شهروند در استان اصفهان 400 هزار تومان است، یادآور شد: به دلیل مشکلات خمینی شهر سرانه شهروندان این شهر نصف میانگین استانی است.

رسول زرگرپور در ادامه تصريح كرد: دولت یازدهم خزانه را خالی تحویل گرفته و بعید است در یک سال آینده استان اصفهان تحول عظیمی را در خود ببیند.

وی خاطر نشان شد: در دهه های 60 و70 استان اصفهان یکی از استان‌های تراز اول از لحاظ پیشرفت، توسعه، تولید فکر و صدور نیروی انسانی سیاسی و نخبه به سراسر کشور بود.

استاندار اصفهان افزود: متاسفانه با وجود حضور مسوولان بومی اصفهان در مسئولیتهای مهم کشور، نرخ رشد مشکلات این استان از نرخ اقدامات انجام شده پیشی گرفته است.

وي اذعان داشت: در این استان مجموعه ای از مشکلات در دو دهه گذشته بوجود آمده كه برطرف شدن آن حداقل پنج سال زمان نیاز دارد.

زرگرپور با اشاره به اینکه استان اصفهان یکی از استان های بزرگ و باعظمت کشور است، گفت: حل مشکلات این استان نیاز به تدبیر و اعتبارات ملی و مشاركت بيشتر مردم در كنار عزم جدي تر دولت دارد.

وي همچنین اظهار داشت: در دو دهه گذشته استان اصفهان شاهد فرار و خروج سرمایه ها بوده که براي اين معضل جدی بايد چاره اي انديشيد.

استاندار اصفهان با بيان اينكه سرمایه گذاران اصفهانی در جایی سرمایه گذاری می کنند که برد برد باشد، تأکید کرد: شوراهای اسلامی و فرمانداری‌های استان باید بستر لازم را براي سرمایه گذاران در شهرهای خود فراهم کنند.

شايان ذكر است در این مراسم با حکم وزیرکشور "علی اصغر حاجی حیدری" به عنوان شهردار خمینی شهر معرفی و از زحمات "محمد شرفا" تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.