ادامه اجراهای تماشاخانه «ایرانشهر» و «استاد انتظامی»

نمایش های "بی سرزمین تر از باد" و "پایین، گذر سقاخانه" اجرای خود را از یکشنبه 26 آبان ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر و سالن استاد انتظامی از سر می گیرند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «بی سرزمین تر از باد» به کارگردانی حسن باستانی که اجرای خود را از 13 آبان ماه در سالن استاد سمندریان آغاز کرده بود، از یکشنبه 26 آبان هر روز ساعت 20:30 میزبان تماشاگران خواهد بود. این نمایش به حمله اعراب به ایران و سقوط امپراطوری ساسانی و در نهایت به واقعه عاشورا اشاره دارد.

بر اساس این گزارش؛ نمایش «پایین، گذر سقاخانه» نوشته "اکبر رادی" و به کارگردانی "رضا رشادت" که از 13 آبان اجرای خود را آغاز کرده بود، در آخرین روزهای اجرا و از 26 آبان تا اول آذرماه دو اجرایی می شود. این نمایش که پیش از این اجرای اول خود را در ساعت 18 روی صحنه می‌برد، اکنون در اجرای دوم خود، ساعت 19:30 نیز میزبان تماشاگران خواهد بود.  

این گزارش می افزاید؛ علاقه‌مندان به تماشای این دو نمایش و استفاده از تخفیف ویژه می توانند برای خرید اینترنتی بلیط به سایت «تماشاخانه ایرانشهر» به آدرس اینترنتیwww.tamashakhaneh.ir/tichet ، «تئاتر نت» به آدرس اینترنتی http://www.theatrnet.com/ticket و «تیوال» به آدرس اینترنتی www.tiwall.com   مراجعه و یا با شماره تلفن 09352626100 برای رزرو بلیط تماس حاصل نمایند.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار