جعفرزاده ایمن‌آبادی در صحن علنی؛

ضمن رعایت خطوط قرمز نظام، از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت خواهیم کرد

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان این که از خطوط قرمز نظام عیور نخواهیم کرد، گفت: از تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده رشت در جلسه علنی امروز یکشنبه طی تذکر شفاهی گفت: فردا رئیس‌جمهور فرانسه عازم اسرائیل است.
 
وی افزود: همه در اخبار ملاحظه کردید که در ژنو دولت فرانسه، وکیل مدافع رژیم صهیونیستی شده و در روند مذاکرات کارشکنی کرد و دلیل کارشکنی را دفاع از حقوق بشریت و با انگیزه انسانی عنوان کرده است.  
 
نماینده رشت تصریح کرد: از آن جایی که حافظه تاریخی این دولت‌ها ضعیف است مجبورند چند مورد از نقض حقوق بشر این کشورها و نادیده گرفتن مسائل انسانی را عنوان کنند.  
 
وی تاکید کرد: دولت فرانسه ظاهرا استعمار در الجزایر را از حافظه تاریخی‌اش فراموش کرده که با انگیزه انسانی بوده است! آیا کشتار یک میلیون نفر الجزایری به جرم وطن خواهی و استقلال طلبی با انگیزه انسانی بوده است! آیا کشتار 40 هزار نفر در یک روز در یک شهر الجزایر عمل انسانی بوده است.  
 
وی افزود: همین الان که ما صحبت می‌کنیم مزدوران فرانسوی عاملین قتل عام مسلمانان در سوریه هستند و نقش سربریدن مردم سوریه را دارند.
 
عضو فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: حرف نمایندگان مجلس به دولتمردان فرانسه و انگلیس این است همان کسانی که تا دیروز برای منافع پست مادی با مردم الجزایر و بسیاری از مردم دیگر در آسیا و آفریقا بی‌رحمانه رفتار می‌کردند، امروز هم در سوریه دنبال همان رفتارهای نژادپرستی، حمایت از اسرائیل جنایتکار هستند.  
 
وی افزود: خطوط قرمز نظام در پرونده هسته‌ای کاملا مشخص است این حرف شهدا و ایثارگران و حرف دلسوزان نسبت به نظام است ما هرگز از این خطوط قرمز یعنی حق بهره‌برداری از انرژی هسته‌ای، غنی‌سازی در داخل کشور به هر درجه‌ای که صنعت غنی سازی نیاز دارد عدول نخواهیم کرد و در این راستا از این تیم مذاکره کننده هسته‌ای نهایت حمایت را خواهیم داشت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار