اختصاصی/

ارسال 11 نامه از سوی کمیسیون امنیت ملی به ارگان‌های مختلف برای رفع مشکلات سیستان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارسال 11 نامه به ارگان‌های مختلف به منظور پیگیری و رفع مشکلات سیستان خبر داد.

سید باقر حسینی نماینده زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز (سیستان) در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از ارسال 11 نامه به ارگان‌های مختلف به منظور پیگیری و رفع مشکلات حوزه سیستان خبر داد.  
 
وی افزود: در پی سفر اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منطقه سیستان، مشکلات و معضلات این حوزه بررسی و در جلسه شورای تامین سیستان مطرح شد و همچنین تصمیم بر این شد تا این کمیسیون موضوع را از طریق مراجع و ارگان‌های ذیربط پیگیری کند، از این جهت پس از بررسی معضلات سیستان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، این کمیسیون 11 نامه به ارگان‌های مختلف برای پیگیری مشکلات استان ارسال کرده است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نامه‌های مذکور در رابطه با ایجاد پل دوم نقطه صفر مرزی میلک‌، بازگشایی بازارچه مرزی میلک و گمشاد، تسهیل تردد خودروهای باری در مرز میلک، رفع ایجاد خط مرزی توسط مرزبانی در دل دریاچه هامون، بررسی مشکلات آب و حق‌آب هامون و ... از جمله مواردی است که با ارسال نامه به ارگان‌های ذی‌ربط برای رفع این مشکلات تلاش شده است.  
 
نماینده سیستان در پایان تاکید کرد: امیدواریم با ارسال این نامه‌ها دستگاه‌های ذیربط هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات مربوطه اقدام کنند.  
 
اضافه می‌شود؛ اخیرا هیاتی سه نفره از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متشکل از علاءالدین بروجردی رئیس، حجت‌الله سوری و سید باقر حسینی اعضای این کمیسیون از مناطق مختلف سیستان بازدید کردند.  
 
همچنین در این بازدید حاتم نارویی استاندار سیستان و بلوچستان، حلیمه عالی دیگر نماینده سیستان، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان و فرمانده مرزبانی سیستان، معاون برنامه‌ریزی استانداری، مدیرکل اتباع، مدیرکل گمرکات، مدیرکل اطلاعات سیستان، مدیرکل پایانه‌ها، فرمانداران شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز و برخی دیگر از مسئولان استانی هیات سه نفره کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را همراهی می‌کردند.  
 
انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار