رئیس کل دادگستری استان یزد:

نهادهای تابعه قوه قضاییه استقلال و اقتدار دستگاه قضایی راحفظ کنند

رئیس کل دادگستری استان یزد یکی دیگر از مشکلات نهادهای تابعه دستگاه قضایی را کمبود فضای فیزیکی دانست و ابراز امیدواری کرد با احداث ساختمان‌های جدید مشکلات موجود در این زمینه مرتفع شود.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین حیدری" در جلسه شورای قضایی استان یزد با اشاره به سلامت بالای ادارات وابسته به قوه قضائیه در استان و پرسنل آنها، اظهارداشت: تمامی نهادهای تابعه قوه قضائیه تلاش کنند تا علاوه بر حفظ استقلال و اقتدار دستگاه قضایی با سایر نهادهای استان تعامل و همکاری خوبی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان برگزاری جلسات شورای قضائی و شورای معاونان دادگستری کل استان را در جهت استفاده از خرد جمعی برای رفع مشکلات و کاستی‌ها در مجموعه نهادهای تابعه قوه قضائیه دانست و اظهار داشت: خوشبختانه برپایی این جلسات علاوه بر افزایش تعامل و همکاری بین بخش‌های مختلف دستگاه قضایی در استان موجبات رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده است.

وی یکی از مشکلات موجود دستگاه قضایی در استان را کمبود پرسنل اداری ذکر کرد و افزود: در حال حاضر دادگستری کل استان با کمتر از 50 درصد پست‌های مصوب در حال فعالیت است.

حیدری یکی دیگر از مشکلات نهادهای تابعه دستگاه قضائی را کمبود فضای فیزیکی دانست و ابراز امیدواری کرد با احداث ساختمان‌های جدید مشکلات موجود در این زمینه مرتفع شود.

وی در پایان انجام بازرسی در سطح دستگاه قضایی را بسیار مفید ارزیابی و خاطرنشان کرد: متأسفانه بازرسی از واحدهای قضایی برای مدت طولانی تعطیل شده بود که با درایت آیت‌الله آملی لاریجانی مجدداً احیا شد که این امر در حال رونق گرفتن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار