قنبرزاده: ما مذاکراتی با بازیکنان پرسپولیس نکردیم

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: ما با بازیکنانی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند مذاکره نکردیم و شیرینی سرپرست پرسپولیس گفته‌هایش در این مورد صحت ندارد.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ماجرای مطرح شده توسط شیرینی سرپرست پرسپولیس بر عکس اتفاق افتاده است. هادی نوروزی و رضا محمدی خودشان به باشگاه ما مراجعه کردند و خواستار حضور در تیم نفت تهران شدند.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت تهران تصريح كرد: این دو بازیکن بعد از حضور در باشگاه نفت تهران بیان کردند که مسئولان باشگاه پرسپولیس به آنها گفتند که برای نیم فصل دوم تیم پیدا کنند و بعد از قطعی شدن پیوستنشان برای باشگاه پرسپولیس نامه ببرند.

وی بیان کرد: شیرینی سرپرست پرسپولیس باید شفاف بگوید که کدامیک از مسئولهای نفت تهران با نوروزی و محمدی مذاکره کردند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران افزود: ما به اصول حرفه‌ای نقل وانتقالات پایبند هستیم و با بازیکن مذاکره‌ نمی‌کنیم. براین اساس اگر رضا محمدی وهادی نوروزی بازیکن آزاد باشند با آن‌ها قرارداد نبندیم.

قنبرزاده تصریح کرد: ما تا الان فقط ذوالقدر را جذب کردیم و در پي به خدمت گرفتن بازیکنان مدنظر گل محمدی هم هستیم.
هم چنین سوشا مکانی و مهرداد اولادی هم از تیم جدا شدند وی درباره وضعیت گل محمدی بیان کرد: ما با گل محمدی اختلاف نظر فنی داشتیم در یک جلسه سوتفاهمات برطرف شد واین سرمربی به تمرینات تیم بازگشت.

وی درباره وضعیت رضا نوروزی گفت: رضا نوروزی در تیم نفت ماندنی است و قرار نیست به تیم دیگری برود.

مدیرعامل باشگاه در پایان خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل دوم تلاش می کنیم که جایگاهمان را در جدول رده بندی ارتقاء دهیم ویکی از سهمیه‌های آسیایی را کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار