سردار ذوالقدر در جمع خبرنگاران:

آزادگان و آزادی‌خواهان جهان به دنبال مدل بسیج جمهوری اسلامی هستند

جانشنین فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج همه امنیت نظام را به مردم سپرد گفت: آزادگان و آزادی‌خواهان جهان به دنبال این هستند که مدلشان مدل بسیج جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش خبرنگار دفاعی_امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار احمد ذوالقدر" جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در حاشیه مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های "امام خمینی (ره)"، "مقام معظم رهبری" و شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شجره طیبه‌ای که امام (ره) در سال 58 بنیان گذاشت بسیج بود و امنیت ملی را با مردم گره زد.
 
وی افزود: امام بزرگوار با تشکیل بسیج توانست همه امنیت نظام را به مردم بسپارد و این امنیت فقط در چارچوب نظامی و امنیتی نبود بلکه همه عرصه‌های خدماتی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و همه عرصه‌های فعالیتی که مردم می‌توانند در آن حضور داشته باشند را توانست با بسیج گره بزند.
 
سردار ذوالقدر تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج توانست همه آحاد مردم، زن و مرد، کوچک و بزرگ از مدرسه‌ای تا دانشگاهی‌، از استاد دانشگاه تا بازاری را با نظام اسلامی پیوند بدهد.
 
جانشین فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ اظهار داشت: امروز ما می‌بینیم که آزادگان و آزادی‌خواهان جهان به دنبال این هستند که مدلشان مدل بسیج جمهوری اسلامی ایران باشد.
 
وی با اشاره به تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی (ره) گفت: این کار یک نشان و سمبل برای ما بوده یعنی حرم امام خمینی (ره) سمبل نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) است و این موضوع را دشمنان ما نیز می‌دانند.
 
سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: حضور ما در اینجا بیعت با اصل نظام اسلامی و امام بزرگوار و "مقام معظم رهبری" ولی فقیه زمان است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار