وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران:

پیگیر رفع مشکل وام ازدواج جوانان هستم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با تشکیل کارگروه‌هایی به دنبال این هستیم که از حرف‌های بی‌پایه پرهیز کنیم؛ ما بدنبال رفع مشکل وام ازدواج جوانان هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمود گودرزی در مراسم تودیع و معارفه که در هتل المپیک تهران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: کارگروه‌هایی تشکیل شده است تا از حرف‌های بی‌پایه خودداری شود و وعده‌هایی داده شود که بتوانیم آنها را محقق کنیم.
 
وی افزود: با عنایت به واقعیت‌های موجود باید توجه داشت که حوزه ما در وزارت ورزش و جوانان حوزه ستادی است و شورای عالی جوانان تصمیم‌گیر اصلی در امور جوانان است.
 
وی افزود: در خصوص تغییر نام وزارت ورزش و جوانان به وزارت ورزش و خانواده فعلا صحبتی نشده است و در صورتی که این موضوع مطرح شود باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد و آسیب‌شناسی شود.
 
گودرزی در خصوص برنامه‌های حوزه جوانان، گفت: 12 اولویت را در برنامه پیشنهادی خود برای تصدی این وزارتخانه در حوزه جوانان در نظر گرفته‌ام که تمام این موارد از اولین اولویت‌های من در حوزه جوانان است. 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باید با توجه به واقعیتها و محدودیتهای موجود منطقی صحبت کنیم و نظر دهیم. حوزه جوانان حوزه ای ستادی و تصمیم ساز است و شورای عالی جوانان تصمیمات اصلی را می گیرد.

به گفته گودرزی، البته 23 دستگاه عضو شورای عالی جوانان نیز باید در این حوزه فعالیت کرده و در مورد اقداماتشان پاسخگو باشند.
 
وی همچنین در خصوص مشکل وام ازدواج جوانان گفت: پیگیر این موضوع هستم تا به زودی شاهد رفع مشکل وام ازدواج جوانان باشیم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار