"نازنین" به‌عنوان یک تریلر خیابانی در کف خیابان ساخته شد.

مهدی گلستانه کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: پیشنهاد کارگردانی "نازنین" در اردیبهشت سال 92 توسط "حسین فرحبخش" تهیه کننده به من داده شد و در آن زمان فیلم‌ساز این اثر به صورت یک سیناپس بود.

وی افزود: این فیلم به دلیل برخورداری از سه مقوله مهم یعنی مهاجرت، جوان پسند بودن و به نوعی یک تریلر خیابانی بودن برایم جذابیت خاصی داشت.

وی عنوان کرد: در سینمای ما به پدیده مهاجرت به عنوان یک پدیده در کشورهای جهان سوم کمتر پرداخته شده و به همین دلیل از این به بعد به آن نگاه کردم و دلیل دیگرم برای کارگردانی این اثر میانگین سنی پایین بازیگران این اثر بود زیرا این فیلم به نوعی روایت زندگی جوانان است.

گلستانه بیان کرد: این فیلم به نوعی یک تریلر خیابانی است ودر کف خیابان ساخته می‌شود و به شخصه علاقمند به ساخت چنین فیلم‌هایی هستم و دغدغه‌ آن را دارم.

این کارگردان بیان کرد: به شخصه به عنوان یک کارگردان همیشه انگیزه عوامل در جلو و پشت دوربین برایم مهم بوده و من تنها 50 درصد از کارها را انجام دادم و 50 درصد باقی را بازیگران با انگیزه برای نشان دادن بعد دیگری از توانای‌هایشان برعهده داشتند.

این کارگردان بیان کرد: با توجه به اکران 3 روزه این فیلم از فروش آن راضی هستیم و تبلیغات برای این فیلم به صورت جدی از این هفته شروع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به زودی بازیگران این فیلم به همراه مخاطبان به تماشای این فیلم خواهند نشست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار