پیام مدیرعامل بنیاد روایت و رئیس جشنواره به سومین جشنواره جهانی "هنر مقاومت"

جواد جباری مدیرعامل بنیاد روایت و رئیس جشنواره پیام خود را به سومین جشنواره جهانی "هنر مقاومت" ارسال کرد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ جواد جباری،‌ مدیرعامل بنیاد روایت و رییس سومین جشنواره "هنر مقاومت" پیامی به این جشنواره که از 5 آذر افتتاح می‌شود فرستاد.

متن پیام به شرح زیر است:

"باسمه تعالی"
 
استقبال از برگزاری سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت و سطح کیفی آثار و گستره بخش‌های آن، چنان انرژی ایجاد کرد که تحمل مشکلات و سختی های تحمیلی بر این حرکت هنری را برای مان آسان نمود.
عَلَم این جشنواره با هدف "ترویج  فرهنگ مقاومت" علاقه مندان بسیاری را در حوزه هنر مقاومت گرد خود جمع نموده و موجبات زایش های هنری فراوانی را فراهم کرده که در نوع خود کم نظیر، تاثیر گذار و ارزشمند است و حکایت از آن دارد که هواداران و فرزندان انقلاب اسلامی اگر اراده کنند با انگیزه و دغدغه ای مقدس منشاء تبلور هنری اصیل و متعهد و طراز اول می باشند و این برای اینجانب و همکارانم مایه مباهات است که توفیق خدمتگزاری این چنین هنر و هنرمندانی را بر عهده داشته باشیم.
تردیدی نیست که امروزه ریشه همه گرفتاری های بشریت خاصه مسلمانان ، ناشی از نیرنگ جهانخواران به ویژه شیطان بزرگ "آمریکا" و صیهونیزم بین الملل است که دست شان تا مرفق به خون انسان های بی گناه آلوده است و انقلاب های مردمی کشورهای اسلامی را با زر و زور و تزویر منحرف نموده و با ایجاد تفرقه در میان مردم ، اهداف پلید استعماری خود را دنبال می کنند . در چنین شرایطی دعوت به مقاومت و کسب آمادگی و شناخت ترفند دشمنان بشریت از اهمیت بسزایی برخوردار است .
مسلما نقش هنرمندان متعهد و دلسوز در راستای افشاء نیات و برنامه های استعماری و بسیج مردمی در مقابل این ترفند ها بی بدیل است.
این جشنواره تلاش دارد تا بستر این تجلی پاک هنری را فراهم آورده تا حلقه وصلی باشد میان خالقان اثر و توده های میلیاردی در اقصی نقاط کره زمین ان شاءا... .
در پایان لازم می دانم ازهمه دست اندرکاران به ویژه دبیرکل محترم جشنواره و دبیران بخش های دوازده گانه تشکرنموده ، مزید توفیق آنان را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.