برای بررسی مسائل نظام سلامت کشور برگزار شد

جلسه وزیر و معاونان "وزارت بهداشت" با رییس و معاونان سازمان صدا و سیما

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه معاونان این وزارتخانه صبح امروز با رییس و معاونان سازمان صدا و سیما جلسه مشترکی برگزار کردند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­دا؛ در این نشست مشترک که در دفتر مهندس ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما برگزار شد، وزیر و معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مسائل مهم و مبتلابه جامعه در خصوص بهداشت، درمان، دارو، تحقیقات پزشکی، امور دانشجویی، توسعه مدیریت و منابع نظام سلامت سخن گفتند.

بر پایه این گزارش در این نشست از سوی مهندس ضرغامی و معاونان سازمان صدا و سیما نیز مطالبی در خصوص نقش رسانه در سلامت و چگونگی تعامل بین وزارت بهداشت و سازمان صدا و سیما برای اطلاع رسانی و فرهنگسازی بهتر مسائل سلامت در جامعه سخنانی مطرح شد.

این گزارش حاکیست، در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید علاوه بر دکتر هاشمی وزیر بهداشت، مهندس ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما و معاونان این سازمان، دکتر سیاری، دکتر دیناورند، دکتر ملک زاده، دکتر حریرچی، مهندس موهبتی، دکتر آیتی، دکتر فلاحی، دکتر خدادوست، دکتر کشاورز و دکتر زارع نژاد معاونان و مدیران وزارت بهداشت حضور داشتند. خبرهای تکمیلی متعاقباً ارسال می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار