سیدمحمد مناجاتی خبرداد

خواننده سریال امام علی(ع) میهمان برنامه دستان

"دستان" از این هفته با حضور ملک مسعودی و صدیق شریف خواننده سریال امام علی(ع) متفاوت‌تر از همیشه به روی آنتن خواهد رفت.

سیدمحمد مناجاتی، تهیه‌‌کننده برنامه "دستان" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه موسیقایی "دستان" جمعه هفتم آذر دیداری با خواننده نام آشنا " ملک مسعودی" دارد.

وی اظهار داشت: سیری در آثار "ملک مسعودی"،‌ اجرا و آواز تصانیف مضراب، سیری در موسیقی ایرانی،‌ روی خط حامل و اخبار موسیقی ازآیتم‌های برنامه "دستان" است.

وی بیان کرد: "آوا‌های ماندگار" با حضور علی جهاندار از بخش‌های دیگر این برنامه است که به مخاطبان ارائه می‌شود.

وی افزود: سیری در آثار "منصور نریمان" نوازنده برجسته "بربط" که از وی به عنوان پدر عود ایران یاد شده، تصاویری را تقدیم علاقه‌مندان خواهیم کرد.

مناجاتی تصریح کرد: دوربین برنامه "دستان" این هفته به سراغ کنسرت بیژن کامیار نوازنده دف و خواننده رفته که آثاری چون "دف و نی"، "افسانه تنبور" و " شلیره" در بیش از 120 آلبوم در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده را به علاقه‌مندان این بخش تقدیم می‌کند.

وی بیان کرد: در آیتم" یادمان" گذری به آثار" محمد علی کیانی نژاد" و زنده یاد" جلال تاج" و زنده یاد" حسن کسایی" را خواهیم داشت.

این تهیه‌کننده در مورد دیگر آیتم جدید برنامه " دستان" گفت: "مضراب" عنوان آیتم جدیدی دربرنامه موسیقایی "دستان " بوده که سیری در سه دهه موسیقی پس ازانقلاب از چهره‌های مطرح موسیقی کشور را با ریتمی متفاوت و شیوه‌ای نو مطرح می‌کند.

وی یاد آور شد: درحال حاضر درحال ضبط بخش‌هایی مربوط به "صدیق تعریف" خواننده سریال امام علی(ع) هستیم که وی برای نخستین بار هم در برنامه "دستان" و هم در قاب تلویزیون حضور خواهند یافت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: "دستان" از جمعه این هفته متفاوت‌تر از همیشه با آیتم‌های جدید و متفاوت به مدت 90دقیقه جمعه و شنبه ساعت 21از شبکه آموزش پخش می‌شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار