نبوی در اولین نشست رسانه‌ای قرارگاه شهید رهبر:

بسیج رسانه ماهیتی فرهنگی دارد

رئیس شورای عالی بسیج رسانه‌ای گفت: ماهیت بسیج رسانه ماهیتی فرهنگی است و این بسیج درصدد است تا در راستای پیوند ناگسستنی میان رسانه و فرهنگ وارد عمل شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران مرتضی نبوی رئیس شورای عالی بسیج رسانه‌ای در اولین نشست رسانه‌ای قرارگاه خبرنگار شهید غلامرضا رهبر، با گرامیداشت هفته بسیج گفت: در حال حاضر بسیج رسانه توانسته است به ساختار مناسبی دست پیدا کند.
 
وی افزود: ماهیت این بسیج ماهیتی فرهنگی است و این بسیج درصدد است تا در راستای پیوند ناگسستنی میان رسانه و فرهنگ وارد عمل شود لذا در جلساتی که اساسنامه این سازمان تدوین شده است، بر ضرورت فرهنگی بودن آن تاکید شده است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با توجه به اینکه تهاجم فرهنگی در حال حاضر نسل جوان ما را با چالش‌های متعددی روبرو کرده است تشکیل بسیج رسانه به یک حرکت جهادی نیاز دارد، لذا از دوستان خواهشمندیم که با بکارگیری نظریه‌های بومی و توجه به فلسفه اسلامی، فقه و اخلاق در این زمینه تدابیر ویژه‌ای را اتخاذ کنند.
 
نبوی با بیان اینکه در بسیج رسانه مطالعاتی درباره فقه و اخلاق اسلامی صورت گرفته است، اظهار داشت: ایران قبل و بعد از اسلام با هم پیوند خورده و این‌ دو منابع قوی هستند تا ما بتوانیم از آنها در بهبود وضعیت فعلی استفاده کنیم و انشاءالله بتوانیم منشاء خیر در رسانه‌ها باشیم و الگوی مناسبی را ارائه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار