رضا مهناني: كوراش كاران ايران بدون مدال باز نمي‌گردند

عضو كادر فني تيم ملي كوراش كشورمان گفت: ملي پوشان ايران بي‌مدال و دست خالي از رقابت‌هاي قهرماني جهان كوراش باز نمي‌گردند.

رضا مهناني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخاب نفرات اعزامي به مسابقات قهرماني جهان كوراش اظهار داشت: در رقابت‌هاي امسال قهرماني جهان ايران با 2 تيم كوراش شركت مي‌كند نفرات هم از خراسان رضوي هستند هم از خراسان شمالي به همين دليل نمايندگان جديدتري هم در تيم ملي قرار گرفتند.

وي تصريح كرد: كوراش كاران ايران در تمامي مسابقات برون مرزي قدرتمندتر از جودو كار كرده‌اند و صاحب عنوان شده‌ايم از همين‌رو اطمينان دارم كه در مسابقات قهرماني جهان صد درصد نتيجه مي‌گيريم و با مدال به كشورمان باز مي‌گرديم.

مهناني به اردوي آماده سازي ملي پوشان كوراش قبل از مسابقات جهاني اشاره كرد و در اين باره گفت: اردوي تيم ملي كوراش از دوشنبه 4 آذرماه به ميزباني خراسان رضوي آغاز شده است و مشغول آماده سازي هستيم.

وي خاطر نشان كرد: در رقابت‌هاي سال  گذشته به دليل مشكل اسپانسر و آماده نشدن به موقع رواديد سفر كوراش كاران ايران به رقابت‌هاي جهاني لغو شد اما در امسال هزينه‌ها را خود ملي پوشان تقبل مي‌كنند و اميدوارم مشكلي براي اعزام وجود نداشته باشد.

مهناني كه مسئوليت سرمربيگري تيم ميزان را در رقابت‌هاي ليگ برتر جودو نيز برعهده دارد در خصوص ليگ گفت: در ليگ امسال ميزان از دو جودوكار خارجي استفاده كرده است كه يكي از آنها از تاجيكستان و ديگري از ارمنستان است، همچنين سه ملي پوش را هم در اختيار گرفته‌ايم.

وي افزود: از موسسه ميزان كه دو سال است در ليگ جودو از ما حمايت كرده است بسيار تشكر مي‌كنم ما سال گذشته قهرمان شديم و اميدوارم در ليگ امسال هم نتايج قابل قبولي به دست آوريم.

لازم به ذكر است رقابت‌هاي قهرماني جهان كوراش در روزهاي 23 و 24 آذر ماه به ميزباني تركيه برگزار مي‌شود و تيم ملي ايران در دو بخش مردان و زنان در اين پيكارها شركت مي‌كنند.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: کوراش ، مهنانی ، ملی پوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار