گروسی:

افزایش تولید، بیکاری جوانان را به حداقل می رساند

عضو کمیسیون صنایع مجلس افزایش تولید در کشور را موجب کمتر شدن بیکاری جوانان دانست.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین گروسی توجه به تولید را در کشور حیاتی توصیف کرد و گفت: ما باید در کشور سطح تولید داخلی را افزایش دهیم تا جوانان جویای کار بتوانند از فرصت های شغلی خوب و مناسب بهره مند شوند.

وی افزود: با تشکیل وزارت ورزش و جوانان این امکان به وجود آمده است تا لوایحی که قبل از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان اجرایی نبود، انجام شود و کمی ها و کاستی های حوزه ورزش و جوانان به گوش مجلس و دیگر نهادهای مسئول برسد.

وی تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی، دو فراکسیون ورزش و جوانان به صورت ویژه از وزارت ورزش و جوانان حمایت می کنند. تعداد بسیاری از نمایندگان مجلس نگاه مثبتی به وزارت ورزش و جوانان دارند و این وزارتخانه مورد حمایت همه جانبه نمایندگان ملت است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران، کشوری مستعد و صاحب جمعیت جوان است که در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی توانمند هستند. با اقدامات کارشناسانه و برنامه ریزی دقیق و قوی در حوزه جوانان می توانیم از این ظرفیت عظیم جهت حل مشکلات اشتغال، ازدواج، آموزش و مسکن جوانان قدم برداریم. 

گروسی این مشکلات را از مهمترین و کلان ترین مباحث مملکتی کشور دانست و گفت: با افزایش تولید داخلی و آموزش در دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، می توانیم این معضلات را حل کنیم و بیکاری را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: گروسی ، تولید ، بیکاری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار