در حاشیه‌های پزشکی مطرح شد

شرکت‌های خصوصی کار‌شناسان "تجهیزات پزشکی" را برای کسب سود می‌خرند

شرکت‌های خصوصی برای کسب سود بالا‌تر و واردات بیشتر با کار‌شناسان تجهیزات پزشکی و پزشکان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در ارتباط هستند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته "نمایشگاه تجهیزات پزشکی" در "دوسلدورف آلمان" برگزار شد و خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به این نمایشگاه به بررسی علل واردات بالای تجهیزات پزشکی به نسبت تولید داخل و حتی صادرات پرداخت. 

گزارش‌های رسیده حاکی از آن بود که بسیاری از "شرکت‌های خصوصی" وارد کننده تجهیزات پزشکی افراد با نفوذ و دست اندرکاران واردات تجهیزات پزشکی و حتی پزشکان را با هزینه خود به این نمایشگاه آورده بودند تا از آنها برای واردات بیشتر و کسب درآمد استفاده کنند. البته یکی از مدیران این شرکت‌ها در گفتگو با خبرنگار ما افزود که برخی از پزشکان برای آشنایی با این تجهیزات به این نمایشگاه آمده‌اند تا بتوانند در داخل کشور خدمات پزشکی ارائه کنند. 

این شرکت‌ها با پرداخت هزینه سفر و گردهم آوردن کار‌شناسان تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در کنار نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف تلاش کردند تا این افراد را برای خرید تجهیزات پزشکی ترغیب کرده و یک راه مناسب برای کسب سود خود فراهم آورند. 

این افراد در چندین مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اذعان کردند که سفرهای آنها بدون ربط با "وزارت بهداشت" و درمان می‌باشد و شرکت‌های خصوصی از آن‌ها برای شرکت در نمایشگاه دعوت به عمل آورده بودند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.