گزارش هفته هفتم سوپرلیگ بسکتبال؛

جای نیروی زمینی و گرگان عوض شد/ بازی جبرانی ذوب آهن در زنجان

در پایان هفته هفتم سوپرلیگ بسکتبال جای تیمهای انتهای جدولی لیگ عوض شد و تیم شهرداری گرگان به قعر جدول رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته هفتم سوپرلیگ بسکتبال بدون تغییر در رده های اول تا پنجم به پایان رسید و تیم نیروی زمینی با اولین برد فصل، قعر جدول را به شهرداری گرگان سپرد.

شروع نیروی زمینی بدون صدیقی

نیکورفتار سرمربی نیروی زمینی ترکیب ابتدایی خود مقابل گرگان را بدون امیر صدیقی بازیکن تازه وارد تیم چید اما صدیقی در ادامه وارد بازی شد و نزدیک به 30 دقیقه هم برای تیم جدید خود بازی کرد.

بازیکن سابق مهرام که با توجه به ماجراهای انتقال به نیروی زمینی مشخصا انگیزه بالایی نداشت و از طرفی هماهنگی خوبی هم با تیم پیدا نکرده بود، در مجموع هم کمک بسیار خوبی برای نیروی زمینی بود و با 21 امتیاز بعد از علیرضا هنردوست، تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بود.
 
یک نیمه به نفع گرگان

شاگردان کبیر 2 کوارتر ابتدایی بازی را با پیروزی تمام کرده و در پایان نیمه با نتیجه 37 بر 29 به رختکن رفتند اما در کوارتر سوم همه چیز به نفع نیروی زمینی چرخید و 3 پرتاب 3 امتیازی پیاپی از محسن محمدی بازیکن نیروی زمینی در 3 دقیقه آخر کوارتر نتیجه را به نفع تیم تهرانی برگرداند.

چند اشتباه دفاعی گرگان و پنالتی های از دست رفته این تیم در نهایت باعث از دست رفتن بازی برای این تیم شد. بازیکنان گرگان در دو دقیقه آخر بازی 8 پرتاب پنالتی خراب کردند و با این وجود اختلاف هفت امتیازی را تا ثانیه های آخر به 2 امتیاز کاهش داده و بازی را 71 بر 69 واگذار کردند.  
اعتراض رسمی به داوری

اسداله کبیر سرمربی گرگان در پایان مسابقه، نامه اعتراضی هم به قضاوت داوران نوشت.

در پایان این دیدار امیر صدیقی با 21 امتیاز و 6 ریباند، محسن محمدی با 18 امتیاز و 7 ریباند و علیرضا هنردوست با 15 امتیاز، 6 ریباند و 3 پاس گل بهترینهای نیروی زمینی بودند.

نوید فراهانی با 10 امتیاز و 8 ریباند؛ مجید قاسم زاده با 14 امتیاز و هومن رضایی با 4 امتیاز و 10 ریباند بهترینهای گرگان بودند.

اختلاف 31 امتیازی پتروشیمی با تیم همشهری

تیم پتروشیمی بندرامام در دیدار با صنایع ماهشهر ابتدا با نتیجه 41 بر 29 نیمه اول را برد و در پایان هم با نتیجه 95 بر 64 برنده بازی شد. قهرمان فصل قبل لیگ بعد از این دیدار راهی تهران می شود تا روز دوشنبه 18 آذر با دانشگاه آزاد روبرو شده و در صورت برد، جایگاه این تیم را در رده دوم جدول تصاحب کند.

شنیده می شود تیم صنایع  بعد از این دیدار یونس لاله زاده بازیکن فصل قبل را به ترکیب خود اضافه می کند، هر چند از سوی دیگر تیم مهرام هم خواستار این بازیکن است.

جمشیدی در تهران ماند، دانشگاه در قشم برنده شد

تیم دانشگاه آزاد برای دیدار با قشم هم مانند بازی هفته قبل یکی از امتیازآوران خود را همراه نداشت. محمد جمشیدی که به دلیل پیچیدگی مچ پا بازی با هفت الماس را از دست داده بود به جای سفر به قشم در تهران ماند و دیدارهای سه تیم دیگر تهرانی را تماشا کرد. 

دانشگاه آزاد در نیمه اول بازی با قشم 39 بر 27 بازنده شد اما در نیمه دوم با نتیجه 77 بر 69 میزبان را شکست داد.

شعارهای زنجانی ها در مورد 2 مربی

تیم همیاری زنجان برای دومین هفته متوالی از یک تیم اصفهانی شکست خورد. زنجانی ها این بار در خانه نیمه اول را با نتیجه 33 بر 30 واگذار کردند و ذوب آهن در پایان با نتیجه 70 بر 54 برنده بازی شد. ذوب آهن که هفته قبل بازی به مهرام را واگذار کرده بود، کار آسانی در زنجان نداشت اما با پیروزی در این دیدار جای خود در جدول رده بندی را محکم کرد.

تماشاگران زنجانی که سال قبل هم مشکلاتی را برای تیمشان به وجود آورده بودند، ابتدا شعارهایی علیه مربی حریف دادند و در انتها شروع به شعار علیه مربی خودی کردند. همچنین گویا در بازی شعارهایی هم برای بازگشت کوهیان به زنجان داده شد! 

هواداران زنجان در دو فصل حضور تیمشان در سوپرلیگ بسکتبال با هواداران گرگان رقابت کرده و سال قبل با پرتاب ترقه در دیدار با پتروشیمی و‌ بطری یا صندلی در پایان فصل، پا را فراتر هم گذاشتند.

برد قزوین در غیاب سرمربی

تیم هفت الماس قزوین بعد از چند هفته شکست پیاپی، در دیدار خانگی با ماهان موفق به پیروزی 67 بر 57 شد. طبق اخبار، محمدرضا اسلامی سرمربی هفت الماس که به خاطر عمل جراحی گوش هفته قبل بستری شده بود، بار دیگر به بیمارستان رفته و در این دیدار غایب بود. هفت الماس با این برد، یک رده در جدول رده بندی صعود کرد.

در آخرین دیدار هفته هم تیم مهرام موفق به برد 73 بر 57 افرا خلیج فارس شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هفته ، هفتم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار