بازیکنان ما هم کم از حریفان کتک نمی خورند؛

یوسف وند:حریفان گرانقیمت، مقابل بازیکنان 30 میلیونی ما بهانه می آورند

بازیکن تیم بسکتبال هفت الماس تاکید کرد: سقف قرارداد ما 30 میلیون و میانگین بازیکنان برخی حریفان 200 میلیون تومان است به همین دلیل مقابل ما بهانه می آورند.

محمد یوسف وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازیهای هفت الماس، خطاهای زیاد تیم و بحثهای تاکتیکی صحبت کرد و توضیح داد: بعد از بازی هفته اول که پیروز شدیم، دیدار با مهرام داشتیم که حقمان باخت نبود. بازی خوبی انجام دادیم اما تیم حریف دو ملی پوش داشت که به کمکشان آمد. پتروشیمی هم که تیم بسیار قدرتمندی بود و بعد از آن مقابل زنجان قرار گرفتیم که باز هم حقمان باخت نبود و مسائلی دیگر و همچنین تا حدودی داوری روی کارمان تاثیر گذار بود. در مجموع تا این هفته با 3 باختی مواجه شدیم که حقمان نبود. 

وی با رضایت از پیشرفت خود طی دو سال بازی در سوپرلیگ در مورد راز دوندگی بازیکنان تیمش گفت: گاهی می گویند بازیکنان ما دوپینگ می کنند در حالی که ما نهایتا ویتامین ث مصرف می کنیم! مهمترین دلیل این نوع بازی تیم ما تمرینات اسلامی است و تمام نتیجه را هم با دوندگی می گیریم. ضمن اینکه تیم ما از نظر روحی هم بسیار تقویت می شود. 

هیچ تیمی به اندازه ما تاکتیک ندارد

بازیکن هفت الماس در مورد صحبتهای مربوط به بازی سرخپوستی و بدون تاکتیک تیمش گفت: فکر نمی کنم هیچ تیمی به اندازه ما تاکتیک داشته باشد. حتی تیم پتروشیمی هم در مجموع 4 سیستم بیشتر نداشت. مشکل اینجا است که تیمهای حریف سرمایه گذاری بالایی داشته و در تیم ما پول کمی خرج شده است. مبلغ قرارداد بازیکنان ما بیشتر از 30 میلیون تومان نیست و برخی تیمها میانگین 200 میلیون تومان دارند به همین دلیل هم بعد از بازی با تیم ما این بحثها را مطرح می کنند و بیشتر بهانه می آورند.

ما کتک می زنیم یا حریفان؟

یوسف وند که در جریان بازی با دانشگاه آزاد به همراه 3 بازیکن دیگر تیم 5 خطایی شده بود در مورد تعداد بالای خطاها تاکید کرد: در مجموع دو خطایم درست بود و فکر می کنم بیشتر به خاطر اسم و رسم حریفان این خطاها را می گیریم. فقط باید فیلم بازیهای ما را ببینید تا متوجه شوید بازیکنان حریف تکواندو کار بودند یا ما؟

وی ادامه داد:در یک بازی بعد از زدن دانک بدنم با دندان حریف در زمان فرود برخورد کرد و خطایم را گرفتند بعد هم ما را تکواندوکار خطاب می کنند اما مرور صحنه های بازیها مشخص می کند که تیم ما کم از حریفان کتک نمی خورد.

وی بعد از مرور حریفان هفته های بعد تیم تاکید کرد: منتظر باشید و تیم ما را در پلی آف ببینید.

انتهای پیام/
برچسب ها: هفت ، الماس ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار