لیگ برتر والیبال؛

تبصره‌ای که به یک باره در آئین نامه نوشته شد!/تصمیم لحظه‌ای که ارزش قانون شدن داشت

هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال با یک اتفاق جالب و تا حدودی دور از انتظار همراه بود طوریکه " شیرکوند" به یک باره در ترکیب ورامینی ها بازی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، همه چیز  از یک تلفن ساده مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین به محمدرضا داور زنی رئیس فدراسیون والیبال آغاز شد.

شنیدیم که آنها طی این تماس با ابراز ناراحتی از مصدومیت" محمد  موسوی عراقی"دفاع وسط تیمشان از رئیس خواستند که از "احسن الله شیرکوند" به عنوان لیبرو استفاده کنند.

پیش از این قرار بود طبق قانون و آئین نامه سازمان لیگ فدراسیون بازیکنان آزاد که نتوانستند با تیمی قرارداد ببندند از تاریخ اول دی ماه قرارداد همکاری خود را بسته و از نیم فصل دوم در مسابقات حاضر شوند، اما چطور شد که یک باره رئیس فدراسیون تصمیمی جدید گرفت و به ورامینی ها اجازه داد تا دو هفته زودتر از بازیکن آزاد خود در ترکیب استفاده کنند شاید بحث تیم ملی مطرح باشد.

ورامینی ها می گفتند که مصدومیت موسوی تیم را از نظر روحی و روانی دچار افت شدید کرده است،‌ اما این تغییر قانون یک دفعه آی رئیس فدارسیون که انگار با هماهنگی و مشورت سازمان لیگی ها اتخاذ شده بود باعث شد تا از " احسن الله شیرکوند" در بازی مقابل تیم" نوین کشاورز" پرده برداری شود و لیبروی با تجربه و پیشکسوت در بازی هفته ششم نقش پررنگی در برد خانگی سه بر صفر ورامینی ها داشته باشد.

فدراسیونی ها وقتی تصمیم لحظه‌ای خود را گرفتند آن را به صورت یک قانون مدون در آورده و به سرعت به تمام تیمها اعلام کردند که از این پس بازیکنانی که نیم فصل اول نتوانستند با تیم خاصی قرارداد ببندند  از شروع نیم فصل دوم بازیکن آزاد محسوب شده و جزو سهمیه لیگ برتری نیستند.

حال اگر در ادامه مسابقات مربیان محترم شاهد بودند که بازیکنانی چون آرش صادقیانی، داود مقبلی، فرهاد نظری افشار و ... به یک باره در ترکیب تیمها قرار گرفتند اصلاًٌ ناراحت نشوند چون  این مسئله به واقع قانونی است و جای هیچ اعتراضی نیست، حال اگر معادلات آنها مبنی بر آنالیز حریف به هم خورد هیچ ربطی به فدراسیون و سازمان لیگ و غیره ندارد...!

انتهای پیام/

برچسب ها: ورامین ، هماهنگی ، مشورت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار