شهرداری ارومیه باریج را با شکست بدرقه کرد

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته ششم لیگ برتر والیبال موفق به شکست تیم باریج اسانس شد تا تیم شگفتی ساز این هفته نامیده شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران سومین بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه در شهر ارومیه برگزار شد که دو تیم شهرداری ارومیه و باریج اسانس کاشان به مصاف یکدیگر رفتند. 


شاگردان ابراهیم وطن پرست در تیم ارومیه در این دیدار که در سالن غدیر این شهر برگزار شد در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 20 میهمان خود را شکست داد تا شگفتی نخست این هفته رقم بخورد.


باریج اسانس کاشان تیم دوم این رقابت ها به همان 9 امتیاز خود قناعت کرداما شهرداری ارومیه موفق به کسب هفتمین امتیاز خود شد تا در میانه جدول این رقابت ها قرار گیرد.


تیم والیبال شهرداری ارومیه با ترکیب سعید مصطفی وند، حامد رضایی، ولادو پتکوویچ، پوریا  فیاضی، عبدالرضا علیزده و صمد اکبری این بازی را آغاز کرد. مصطفی کارخانه نیز از ترکیب آرمین تشکری، فرهاد قائمی، علیرضا نادی، امیر غفور، مهدی مهدوی و ناصر رحیمی پناه در ابتدای این بازی استفاده کرد.    


پوریا فیاضی از ارومیه و مهدی مهدوی از باریج اسانس بهترین بازیکنان این دیدار بودند.

حدود چهار هزار و 500 در سالن غدیر ارومیه این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

غفار درخشنده به عنوان داور،محمد شاهمیری و مجتبی بیداریان نیز به عنوان داور اول و دوم قضاوت در این دیدار را بر عهده داشتند.

باریج اسانس کاشان در هفته هفتم این رقابت میزبان شهرداری تبریز خواهد بود و  شهرداری ارومیه نیز در کرج با سایپا بازی خواهد کرد.

برچسب ها: رشته ، والیبال ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار