قم/

حضور مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه الکامپ

مسئول دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضور در شانزدهمین نمایشگاه الکامپ دستاوردهای خود را در حوزه فناوری اطلاعات عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی طایی‌زاده اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های چند سال اخیر دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، به ویژه در بخش آموزش مجازی، این دفتر برای عرضه محصولات و توانمندی‌های خود برای پنجمین سال متوالی در این نمایشگاه حاضر شد.


وی نمایشگاه الکامپ را بزرگ‌ترین اجتماع موسسات فناوری اطلاعات دانست و افزود: از مهم‌ترین نکات قابل توجه در الکامپ امسال حضور دفتر فناوری اطلاعات به صورت تخصصی در حوزه راهکارهای آموزش مجازی در این نمایشگاه بود.

مسئول دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مهم‌ترین محصول عرضه‌ شده در غرفه دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران را نرم‌افزار جامع آموزش مجازی دانست و اظهار داشت: این نرم‌افزار هم ‌اکنون در اختیار بخش آموزش مجازی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، دانشگاه قرآن و حدیث و بخش فرهنگی قرارگاه خاتم‌ الانبیا (ص) قرار گرفته است و هم اکنون آماده ارائه به تمام متقاضیان در مراکز آموزشی و موسسات علمی است.

طایی‌زاده افزود: با استفاده از این سامانه، تمام ابزارهای مورد نیاز برای راه‌اندازی یک سیستم آموزش مجازی در قالب یک راهکار جامع ساماندهی می‌شود.

وی بخش‌های مختلف این بسته را شامل سیستم مدیریت یادگیری (LMS)، کلاس آنلاین و آفلاین دروس و اتوماسیون تولید محتوا ذکر کرد.

مسئول دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ابزارهای نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و شبکه‌ای در سطح کشور است که امسال از 14 تا 17 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.