ديوان محاسبات آمريکا در گزارشی اعلام کرد؛

افزایش 27 درصدی جمعیت زندان‌های فدرال آمریکا طي دهه گذشته

بر اساس گزارشي از سوي ديوان محاسبات آمريکا، شمار افراد زنداني در زندان‌هاي فدرال این کشور در سراسر ايالات متحده آمريکا طي دهه گذشته ۲۷ درصد افزايش داشته است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارشي از سوي ديوان محاسبات آمريکا، شمار افراد زنداني در زندان‌هاي فدرال این کشور در سراسر ايالات متحده آمريکا طي دهه گذشته ۲۷ درصد افزايش داشته است.

اين گزارش که به بررسي بودجه اداره زندان‌هاي فدرال آمريکا مي‌پردازد، نشان می‌دهد که شمار زندانيان در آمريکا همچنان در حال افزايش است.
 
در اين گزارش آمده است:

"اداره زندان‌هاي فدرال  وزارت دادگستري مسئول حبس و نگهداری از بيش از ۲۱۹ هزار زنداني فدرال است، جمعيتي که طي دهه گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است."
 
اين گزارش مي‌افزايد: "طيفي از عوامل در افزايش جمعيت زندان‌هاي فدرال نقش داشته‌اند. اين عوامل شامل (افزايش) سطوح جرم و جنايت ملي، سياست‌هاي آژانس‌هاي اعمال قانون و مقررات فدرال مربوط به حبس است که همه آنها خارج از کنترل اداره زندان‌هاي فدرال است."
 
افزايش فزاينده زندانيان امريکايي در زندان‌هاي فدرال اين کشور وزارت دادگستري امريکا را وادار کرده است که هزينه‌هاي خود براي نظام زندان‌هاي فدرال را از ۵ ميليارد دلار در سال ۲۰۰۸ به ۷ ميليارد دلار در حال حاضر افزايش دهد.
 
امريکا داراي بيشترين ميزان زنداني در جهان است، اريک هولدر، دادستان کل امريکا به منظور حل مشکل افزايش جمعيت ‌زندان‌هاي اين کشور در ماه آگوست اعلام کرد که وزارت دادگستري ديگر براي "برخي جرايم ناچيز و غير خشونت بار در مورد مواد مخدر" مجازات حبس در نظر نمي‌گيرد.

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار