الهام ابراهيم‌زاده مدرس دانشگاه و سرپرست گروه تئاتر شورايي مشهد در مورد كشف شيوه‌هاي جديد آموزشي و همچنين درمان بيماران رواني از طريق نمايش تئاتر سخن گفت.

الهام ابراهيم‌زاده، مدرس دانشگاه و سرپرست گروه تئاتر شورايي مشهد در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه از ابتداي امسال رشته تئاتر كاربردي وارد يكي از دانشكده‌هاي علمي كاربردي خراسان رضوي شد و ههم زمان با آن گروه تئاتر شورايي هم فعاليت‌هاي خود را همچنان ادامه داد و در شهريور همين امسال همايش تئاتر كاربردي در تهران برگزار شد كه طبق مصوبه‌ي آن قرارشد هريك از شهرستان‌هاي كشور يك دفتر درخصوص تئاتر كاربردي داشته باشند كه طبق همين قرار ما هم در شهر مشهد دفتر تئاتر شورايي را راه‌اندازي كرديم. 

سرپرست گروه تئاتر شورايي مشهد در ادامه تصريح كرد:‌ فعاليتي كه هم‌اكنون گروه تئاتر شورايي مشهد در دست انجام دارد شيوه‌اي به نام مداخله عروسك اس كه در اين شيوه به تئاتر آموزشي،‌ عروسك را اضافه كرديم، تا از آن براي امر آموزش در سطح مهد كودك‌ها استفاده كنيم.

اين مدرس دانشگاه در ادامه عنوان كرد: از ديگر فعاليت‌هايي كه ما در دست انجام داريم استفاده از تئاتر شورايي در بخش روانشناسي است كه از طريق آن مي‌توان وارد مقوله‌هايي مثل مهارت‌هاي زندگي و همچنين درمان بيماران رواني شد. 

الهام ابراهيم‌زاده در پايان تصريح كرد:‌ عليرغم همه‌ي كمك‌هايي كه تا به امروز به ما شده است اما به خاطر جديد بودن اين نوع اجراء هنوز شناخت دقيقي از اين رشته وجود ندارد و فعاليت اين رشته نياز بيشتري به حمايت مسئولان و اهالي رسانه دارد تا بتوان از صد در صد پتانسيل‌هاي اين رشته استفاده كرد.
انتهاي پيام /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار