ساخت دنباله‌ي "احمق و احمق‌تر"

سرانجام بعد از سال‌ها كشمكش و خبرهاي تأييد و بعد تكذيب شده و شايعات فراوان، فيلمبرداري دنباله‌ي احمق و احمق‌تر (پيتر و بابي فارلي، 1994) با حضور جيم ‌كري و جف دانيلز در ماه سپتامبر امسال شروع شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، سرانجام بعد از سال‌ها كشمكش و خبرهاي تأييد و بعد تكذيب شده و شايعات فراوان، فيلمبرداري دنباله‌ي احمق و احمق‌تر (پيتر و بابي فارلي، 1994) با حضور جيم ‌كري و جف دانيلز در ماه سپتامبر امسال شروع شد.

 اين بار هم ديگر خبري از تكذيب ماجرا نيست چون جيم كري، بازيگر نقش لويد كريسمس و جف دانيلز، بازيگر نقش هري دان عكس‌هايي با گريم خودشان سرصحنه از طريق توييتر منتشر كرده‌اند. نام دنباله‌ي فيلم كه كارگرداني آن را برادران فارلي برعهده دارند، احمق و احمق‌تر تو (TO، به معني "به" و با تلفظي شبيه به كلمه‌ي انگليسي 2) است.

داستان فيلم از اين قرار است كه لويد و هري اين بار به جاده مي‌زنند تا دختري كه هري تا به امروز از وجود او بي‌خبر بوده را پيدا كنند تا دختر بتواند به پدرش كليه اهدا كند. در مسير اين سفر، آنها با آشنايان جديد و قديمي روبه‌رو مي‌شوند و دچار دردسرهاي فراواني مي‌شوند.

محصول تازه‌ي كمپاني يونيورسال قرار است براي نمايش در تابستان 2014 آماده شود كه همزمان با بيستمين سالگرد نمايش احمق و احمق‌تر هم هست، فيلمي كه 250 ميليون دلار فروش كرد. طبق اخبار رسانه‌هاي سينمايي، جنيفر لارنس هم يك روز سر صحنه رفته و در نقشي بسيار كوتاهي بازي كرده‌ است.

جيم كري و جف دانيلز در ماه گذشته به دلايل ديگري هم در مركز توجه قرار گرفتند. اول اينكه كري كتابي مخصوص كودكان با عنوان رولند چگونه چرخ مي‌زند، منتشر كرد، كتابي مصور در باره‌ي موجي به نام رولند كه به گفته‌ي كري ايده‌ي نگارش آن از دل كابوس‌هاي كودكي‌اش بيرون ‌‌آمده‌ است.

از طرف ديگر، دانيلز برنده‌ي جايزه‌ي امي بهترين بازيگر مرد نقش اول سريال به خاطر ايفاي نقش در مجموعه‌ي تلويزيوني اتاق خبر شد.

 منبع: ماهنامه دنياي تصوير
انتهاي پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.