سمنان/

اختصاص اعتبار برای طرح انتقال آب درياي خزر در بودجه سال 93

نماينده مردم سمنان، مهديشهر و سرخه گفت: اعتبارات مربوط به انتقال آب درياي خزر در بودجه سال 93 ابقاء شده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان 
عليرضا خسروي در جلسه بنياد همياري مردم در توسعه آموزش عالي و عمراني سمنان ،گفت: همه نمايندگان استان با يك اتحاد ، وفاق و همدلي خوبي موضوع انتقال آب درياي خزر را پيگيري مي كنند و جلسات مختلفي در اين خصوص با مشاوران طرح و قرارگاه خاتم الانبياء برگزار شده است.
وي افزود: تمام اعتباري كه براي پروژه‌هاي حوزه انتخابيه سمنان، مهديشهر و سرخه در بودجه سالجاري تصويب شده بود به قوت خود باقي است و اجرا خواهد شد.همچنین در بودجه سال 92 اعتبار خوبي براي احداث چندين دانشگاه در شهرستان هاي مهديشهر، سرخه و سمنان،تجهيز بيمارستان، تكميل پروژه هاي راه و ترابري، احداث سد فينسك، مطالعه و انتقال آب درياي خزر و... اختصاص پيدا كرده بود.
عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: براي برقي شدن و راه اندازي قطار سريع السير به مشهد مقدس، و ادامه پروژه آزادراه "حرم تا حرم" نيز در بودجه سال 93 اعتباراتی در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه در همین راستا به اتفاق نمايندگان مشهد و طي يك نامه اي به كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي پيشنهاد داده ايم كه اين اعتبارات در بودجه سال 93 تقويت شود.وي در بخش دیگری از سخنان خود تأكيد كرد: با توجه به شرايط سخت موجود در كشور، كار نمايندگان مجلس براي بررسي لايحه بودجه سال 93 بسيار سخت است، شرايط كشور نيز بسيار سخت و پيچيده شده است، همه بايد دولت را كمك و حمايت كنيم تا از اين شرايط سخت عبور كنيم.
نماينده مردم سمنان، مهديشهر و سرخه ادامه داد: مذاكرات ژنو با تدبير و ظرافت بسيار خوبي پيش رفت و خوشبختانه بسياري از گره‌ها باز شد، در صنعت حمل و نقل هوايي و ريلي نیز بسياري از گره‌ها باز شد و اگر تدبير تيم مذاكره كننده و هدايت و حمايت مقام معظم رهبري نبود ما نمي توانستيم در مذاكرات ژنو پيروز شويم و اين توافق ايجاد نمي‌شد.
خسروي تصريح كرد: ما بايد قدردان ملت و نظام باشيم، همانطور كه در 8 سال دفاع مقدس طعم شيرين پيروزي را چشيديم، در مذاكرات هسته اي نيز پيروزي از آن ملت هوشيار و با بصيرت ايران اسلامي خواهد بود، اگر حضور مقتدرانه و با بصيرت مردم ايران اسلامي در 24 خرداد سالجاري و تحقق حماسه سياسي نبود، تيم مذاكره كننده ما با اين اقتدار نمي توانست مقابل كشورهاي غربي ايستادگي و مقاومت كند.
وي همچنين اذعان داشت: همانقدر كه به تيم مذاكره كننده كشورمان اميدداريم به آمريكا نيز بي اعتماد هستيم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.