لاسجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمایندگان به وظیفه اصلی خود بپردازند و از ایجاد هر نوع شائبه‌ای دوری کنند

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: بهتر است نمایندگان به وظیفه اصلی خود بپردازند و از ایجاد هر نوع شائبه‌ای دوری کنند.

"حسن لاسجردی" عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دریافت کارت هدیه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و صرف این مبالغ برای محرومین و مستضعفین، اظهار داشت: با نگاهی خوشبینانه هم می‌توان برداشتی انتخاباتی و یا برداشتی با اهداف خاص از این اقدام کرد که نمایندگان به افراد، موسسات، سازمان‌ها و شخصیتهای سفارش شده کمک می‌کنند تا در منظر افکار عمومی دارای جایگاه و میزان رای‌آوری خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه طبق قانون و مقررات، دستگاه‌هایی وجود دارند که به افراد محروم جامعه رسیدگی کنند، افزود: نمایندگان مجلس موظف به چنین کاری نیستند، آنان باید به دو کار مهم قانون‌گذاری و نظارت پرداخته و به آنان اولویت دهند.

لاسجردی تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهدیم به جهت نگاهی که برای تضمین صندلی نمایندگی وجود دارد، برخی نمایندگان مجلس از وظیفه اصلی خود عدول کرده و به کارهای غیر وظیفه‌ای مانند کمک، اعتبارات، عمرانات و سایر مسائل می‌پردازند.

عضو حزب موتلفه در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه هیچ قوه ناظره قانونی در این بحث وجود ندارد، بهتر است که نمایندگان به وظیفه اصلی خود بپردازند و از ایجاد هر نوع شائبه‌ای دوری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار