وزیر بهداشت :

مرجعیت علمی توان بخشی ،مرهون خدمات دانشگاه علوم بهزیستی توان بخشی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم تودیع و معارفه‌ی سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی از خدمات دکتر سید علی حسینی سرپرست اسبق قدردانی و دکتر محمد تقي جغتایی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی منصوب کرد

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، وزير بهداشت خطاب به سرپرست جديد دانشگاه دكتر محمد تقي جغتایی خاطر نشان کرد: گسترش ارتباطات بین المللی در آموزش و پژوهش توانبخشی از منابعی که در عرصه‌های مرتبط پیش گام و موفقیت هستند باید مد نظر مسئولان قرار بگیرد و بهره گیری از ظرفیت های انجمن های علمی پژوهشی و ارتباط با سازمان بهزیستی و... را باید در نظر داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: نقش این دانشگاه در حوزه‌ی سلامت اجتماعی از سایر دانشگاه‌ها متمایز است و همچنین در شناسایی خدمات این دانشگاه تاکنون غفلت‌هایی را داشته ایم و امید داریم با حضور سرپرست جدید بتوانیم شاهد ارتقاء نظام خدمات درمانی و "سلامت اجتماعی" در کشور باشیم.

هاشمی تصریح کرد: حوزه سلامت اجتماعی به دو حوزه ی فردی و اجتماعی تقسیم می‌شود که حوزه ی اجتماعی نیازمند ملاحظات خاصی و وزارت بهداشت این حوزه را بسیار جدی می‌داند و امید دارد با توجه به سوابق این دانشگاه در حوزه ی سلامت و رفاه اجتماعی بتوان بار دیگر شاهد شکوفایی جامعه در عرصه های مختلف بود که این مهم به همت این دانشگاه میسر خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اسبق دانشگاه علوم بهزیستی دکتر سید علی حسینی خطاب به دکتر جغتایی گفت: امید داریم دکتر سید علی حسینی در ستاد آموزش پزشکی در وزارت خانه نیز ایفای نقش کند و شاهد بهره گیری از خدمات آموزشی و پژوهشی این بزرگوار باشیم.

هاشمی گفت: سوابق سرپرست جدید مبین این مطلب است که دانشگاه بار دیگر در تولید علم توانبخشی و ارتقا خدمات سلامت و رفاه اجتماعی می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

هاشمی در جمع مسئولان و معاونان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای سازمان هلال احمر، نماینده ی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه خاطر نشان کرد: گسترش ارتباطات بین المللی و جهش کشور در حوزه ی توانبخشی نیازمند حضور دانش آموختگان دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی بوده و امید داریم به زودی با توجه به نقش این دانشگاه شاهد توفیقاتی در حوزه ی سلامت اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار