شعبانیان: سطح لیگ یک بالاتر از لیگ برتر است/ نبود جوانان و نوجوانان در لیگ برتر را باید جدی گرفت

مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در حال برگزاری است.

میترا ‌شعبانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقات لیگ امسال هم مانند سنوات قبل ملی پوشان در سه تیم ذوب آهن اصفهان، گاز ایران و دانشگاه آزاد اسلامی پخش شده‌اند.

ناظر فنی مسابقات لیگ برتر گفت: متاسفانه به جز بازی‌های رو‌دررو 3 تیم مذکور دیگر رقابت‌ها کاملا یک طرفه است و نتایج در اکثر مسابقات سه بر صفر با اختلاف پوئن‌های بالا رقم می‌خورد.

 وی گفت: به نظرم این طور که پیش می‌رود سطح کیفی مسابقات لیگ دسته یک بالاتر از لیگ برتر خواهد بود امیدوارم حامیان مالی و کسانی که می‌توانند با حمایت‌های خود گام موثری در راستای ارتقا سطح فنی والیبال بانوان ایران داشته باشند دست به کار شوند.

 ناظر فنی مسابقات لیگ والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در خصوص سطح عملکرد دختران ملی‌پوش اظهار داشت: سطح کار آنها تفاوت چندانی با سنوات قبل ندارد متاسفانه بسیاری از دختران ملی پوش رده‌های سنی جوانان و نوجوانان در مسابقات لیگ برتر و حتی دسته یک حضور ندارند و این مساله به ضرر والیبال بانوان در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

شعبانیان‌ تصریح کرد: عدم حضور دختران جوان در چنین مسابقاتی به ضرر والیبال است چون مسئولان فدراسیون برای تربیت و آموزش این قشر از ورزشکاران زحمات و هزینه‌های زیادی صرف کرده است تنها حضورشان در مسابقات لیگ می‌تواند آنها را به سطح مطلوب فنی برساند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقات ، لیگ ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار