برگزاری 220 نشست بصیرت افزایی در 220 مسجد شهر تهران

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از تجمع هیئات مذهبی شهر تهران به مناسبت روز بصیرت در میدان امام حسین خبر داد.

عبادالله رمضانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با یادآوری تقارن 28 صفر و 9 دی ماه روز بصیرت به تجمع هیئات مذهبی در میدان امام حسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: این گردهمایی با محوریت پاسداشت حماسه نه دی و 28 صفر روز سه‌شنبه برگزار و با اقامه نماز ظهر و عصر پایان خواهد پذیرفت.   
 
وی با بیان فضا سازی‌های محیطی صورت پذیرفته در این خصوص به نصب پرتابل‌ها، بیلبوردها، عرشه‌های پل با هدف انعکاس بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت فتنه شناسی و مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه‌های دیگری نیز به صورت منطقه‌ای و در راستای گرامیداشت حماسه 9 دی برگزار خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: به همین مناسبت 22 نمایشگاه عکس بصیرت با محوریت نمایش آثار مرتبط با هشت ماه فتنه ‌افروزی آشوبگران و خلق حماسه مردم در این خصوص در 22 منطقه شهر تهران از فردا لغایت 11 دی ماه برپا خواهد شد.
 
رمضانی در ادامه به برپایی 22 نمایشگاه محصولات فرهنگی در 22 منطقه و مکان فرهنگی سطح شهر اشاره و تأکید کرد : این نمایشگاه با هدف عرضه کتاب، نرم‌افزار و آلبوم‌های صوتی مرتبط با وقایع فتنه 88 و با محوریت بصیرت ا‌فزایی و ولایت پذیری از فردا به مدت چهار روز دایر خواهد شد.
 
وی 220 نشست بصیرت افزایی با برگزاری 10 نشست در مساجد منتخب هر منطقه را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگی شهرداری تهران به مناسبت سالروز 9 دی عنوان کرد و افزود: سخنرانی و تبیین ابعاد فتنه 88 و نقش بصیرت مردم در خلق حماسه 9 دی از مهم‌ترین رویکردهای اتخاذ شده در این نشست‌ها است،
 
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در راستای شفاف نمودن زوایای مختلف این حماسه مطالب دیگری نیز از طریق ظرفیت‌های رسانه ای شهرداری تهران نظیر روزنامه‌ها و مجلات به اطلاع شهروندان خواهد رساند./
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هیئات ، مذهبی ، 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار