کرمان/آيت الله سید احمد خاتمي:

ترديد نداشته باشيد كه هدف اصلي آمريكا، سقوط نظام اسلامي است

آيت الله سید احمد خاتمي در جمع مردم ده زيار كرمان با یادآوری دشمني هاي آمريكا علیه نظام از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون، گفت: بمب هسته اي بهانه است و هدف اصلي دشمنان سقوط نظام اسلامي ايران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كرمان نماينده مردم استان كرمان در مجلس خبرگان رهبري در مراسم عزاداري و سوگواري شب رحلت نبي مكرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) در جمع مردم روستاي ده زيار كرمان با اشاره به اينكه جامعه ديني يك جامعه مستقل است، گفت: استقلال از ويژگي هاي مهم يك جامعه اسلامي است.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه در اين جامعه سياست، اقتصاد و فرهنگ از آن خود جامعه اسلامی است و كسي حق تصميم گيري درباره آنها را ندارد، افزود:‌در قرآن كريم آمده است كه هيچ قدرتي حق ندارد استقلال جامعه اسلامي را زير سوال ببرد و يا به ناحق بر آنها چيره شود.

آيت الله خاتمي با اعلام اينكه بارها از طرف مقامات جمهوري اسلامي ايران گفته شده است كه داشتن بمب هسته اي با دين ما كه اسلام است سازگاري ندارد، خاطر نشان كرد:‌ باز مي گويند كه اعتماد سازي كنيد اما ملت ما آگاه است و می داند اين حرف ها همه بهانه و آمريكا بدنبال منافع خودش است.

نماينده مردم استان كرمان در مجلس خبرگان رهبري گفت: آمريكا مي خواهد اين استقلالي را كه شما مردم بواسطه مجاهدت ها، فداكاري ها، سختي ها و خون شهيدانتان به دست آورده ايد به غارت ببرد و بگويد اين هم از اسلامي كه از آن دم مي زديد.

وي تنها راه پاسداري از انقلاب اسلامي را "فرهنگ مقاومت" عنوان كرد و افزود: مقاومت هزينه دارد اما ميوه شيرين آن "عزت و سرافرازي" است.

آيت الله خاتمي با بيان اينكه به فضل الهي ملت ايران با رهبري حضرت آيت الله امام خامنه اي در برابر توطئه هاي شوم دشمنان اسلام چه خارجي و چه داخلي پيروز مي شود، خاطرنشان كرد:‌اين تحريم ها نیز براي ملت ما اثري ندارد.

وي تصریح کرد: تحريم هاي عليه كشور ما در وهله اول براي خودشان فلج كننده است و اقتصاد كشورهاي خودشان را ضعيف کرده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اينكه ملت مسلمان ايران با تاسي از فرهنگ غني عاشورا هيچگاه ذلت را نخواهند پذيرفت، به مذاكره كنندگان هسته اي هشدار داد: آمريكا بهانه هاي مختلفي دارد كه مسلمانان را متفرق كند آنها مي خواهند كه از سوريه و حزب الله لبنان حمايت نشود.

وي تاكيد كرد: هدف نهايي آمريكا سقوط نظام اسلامي است اما ملت مسلمان ايران از اسلام و اعتقادات اسلامي خود كوتاه نمي آيند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.