پزشکان شوماخر: به بهبود حال وی خوشبین نیستیم

پزشکان قهرمان هفت دوره فرمول 1 می‌گویند که جراحی دوم باعث شده که فشار بر مغز مایکل شوماخر کاهش پیدا کند اما هنوز نمی توان گفت که خطر رفع شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از یورونیوز، دوستداران مایکل شوماخر، با پرچم فراری، تیمی که راننده افسانه ای فرمول یک با پیراهن آن بیشترین افتخارات خود را کسب کرد در مقابل بیمارستانی که مایکل شوماخر در آن بستری است جمع شده اند. 

یکی از دوستداران او می گوید: «شوماخر انسان ویژه ای است. به نظر من حال او بزودی خوب می شود. او که تاکنون در 91 مسابقه اتومبیلرانی پیروز شده است، در نبرد با مرگ نود و دومین پیروزی خود را جشن می گیرد.»

قهرمان هفت دوره فرمول 1 هنگامی که مشغول اسکی در کوه های آلپ فرانسه به همراه دوستانش بود دچار سانحه شد و سرش با صخره ای برخورد کرد.

گزارشهای اولیه حاکی از آن بود که این اتفاق جان مایکل شوماخر را تهدید نمی کند، اما پس از جراحی اول، او به کما رفت.

پزشکان او می گویند که جراحی دوم باعث شده است که فشار بر مغز مایکل شوماخر کاهش پیدا کند اما هنوز نمی توان گفت که خطر رفع شده است.

مدیر برنامه های مایکل شوماخر می گوید: «من نمی خواهم بگویم که پزشکان خوشبین هستند. آنها کاملا این مساله را روشن کردند که خوشبین نیستند. البته بهبود اندکی در وضعیت مایکل شوماخر دیده شده است.»

رالف شوماخر، پدر مایکل شوماخر به اعضای دیگر خانواده پیوست تا قهرمان سابق اتومبیلرانی فرمول 1 که در کما است، در آستانه سال نوی میلادی تنها نباشد.

رئیس فدراسیون بین المللی اتوموبیلرانی که از دوستان نزدیک مایکل شوماخر است و در زمان حضور او در تیم فراری مدیر این تیم بود به عیادت مایکل شوماخر رفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار