آتش سوزی در ساختمان پزشکان+تصاویر

آتش‌نشانان تهران موفق شدند با عملیات همه جانبه، آتش‌سوزی در ساختمان 5 طبقه اداری پزشکی را كاملا مهار و خاموش كنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در جریان این حادثه یکی از مطب های این ساختمان به وسعت 130 متر مربع به کلی آتش گرفت و مقدار زیادی لوازم منزل که درداخل یکی ازاتاق های این مکان انبار شده بود در آتش سوخت و همچنین دود زیادی وارد طبقات شد.

عبدالرضا اسلامی معاون منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران با ابراز این مطلب افزود: پس از اعلام بروز این حادثه در ساعت 22:48 دقیقه شب گذشته توسط شهروندان به سامانه 125، با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی سریعا نیروهای دو ایستگاه 43 و 11 و نیز یک دستگاه خاور حامل دستگاه های تنفسی به محل این آتش سوزی در میدان ونک، ابتدای خیابان ملاصدرا روانه شدند.

وی که در محل حادثه حضور داشت اظهار داشت: با رسیدن اولین گروه آتش نشانی به محل حادثه، آنان با شعله های سرکش و دود فراوانی مواجه شدند که از طبقه دوم این ساختمان 5 طبقه خارج می شد وهرلحظه نیز بر شدت آن افزوده می شد.

اسلامی با اعلام این که این نیرو بلافاصله با استفاده از تجهیزات انفرادی وچند رشته لوله آبرسانی وارد عملیات شدند، تصریح کرد: با رسیدن نیروهای کمکی، بلافاصله آنها به دوگروه تقسیم شده و از چند جهت به مقابله با شعله آتش پرداختند.

معاون عملیات منطقه 2 آتش نشانی در ادامه افزود: یک گروه از آتش نشانان با پوشیدن دستگاه تنفسی وارد طبقات شده و در میان دود به جستجوی محبوس شدگان احتمالی در واحدهای مختلف این ساختمان مشغول شدند.

وی با اشاره به اطفای سریع آتش و تخلیه کامل دود از طبقات، خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه سه نفر در میان واحدهای طبقات گرفتار شده بودند که با راهنمای آتش نشانان به پشت بام هدایت شدند و سپس با نردبان آتش نشانی به پائین ساختمان انتقال یافتند.

این مدیر آتش نشانی با اعلام این که این حادثه در هنگام تعطیلی ساختمان رخ داده وهیچ کس آسیبی ندید، تاکید کرد: اگر این آتش سوزی در زمان فعالیت این ساختمان که مراجعه کنندگان زیادی دارد، اتفاق می افتاد احتمال می رفت افراد زیادی دچار مصدومیت شوند.

اسلامی در خاتمه اعلام کرد که علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.









انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، موفق ، عملیات ، جانبه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار