اصفهان/

نگاه معتدل خبرگزاری تسنیم به رویداد ها و اتفاقات

مدیر خبرگزاری تسنیم گفت : خبرگزاری تسنیم همواره با نگاهی معتدل و فارغ از جناح های سیاسی به رویدادها و اتفاقات نگاه می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،توانگر در آیین افتتاحیه دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم با بیان این مطلب گفت: خبرگزاری تسنیم آمده تا به سهم خود با رسانه ها و فضای مجازی رقابت کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 18 هزار شبکه ماهواره ای و رسانه های مجازی همانند WeChat و FaceBook، خون شهدا و انقلاب ما را مورد تهاجم قرار دادند و در همین راستا ما تصمیم گرفتیم تا با ایجاد خبرگزاری تسنیم که در حال حاضر فقط در عرصه مکتوب فعالیت می کند، این خلأ را جبران کنیم .

مدیر خبرگزاری تسنیم گفت: این خبرگزاری در آینده نه چندان دور با رویکرد تصویری، نگاه ویژه ای به بیداری اسلامی و مسائل سیاسی خاورمیانه در قالب فضای تصویر و مکتوب خواهد داشت و همچنین با رویکردی متعادل به دفاع از منافع ملی می پردازد.

وی تاکید کرد: خبرگزاری تسنیم به هیچ عنوان به تخریب نیروهای انقلابی نمی پردازد بلکه رویکرد این رسانه مقابله با استکبار جهانی است.

قطبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آیین افتتاحیه دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه خبرگزاری ها باید تبدیل به یک بانک خبری شوند، تصریح کرد: امروزه به قدری رقابت با رسانه های مجازی سخت است که باید با ابزارهایی همچون متن، تصویر، فیلم وصوت با آنها رو در رو شد.

وی همچنین گفت: اگر WeChat و FaceBook را فیلتر می کنیم به خاطر نرم افزاری بودن آنهاست اما مشخص نیست که در آینده استکبار جهانی چه وسایل سخت افزاری ارتباط جمعی را در اختیار مردم و جوانان بگذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در این جریان نباید غفلت کرد و باید این نکته را بدانیم که رسانه های دیجیتال از بالاترین برد و نفوذ برخوردارند.

گفتنی است صبح امروز دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم با حضور مدیر این خبرگزاری و مسئولان استان بصورت رسمی به سرپرستی سعید ساکت آغاز به کار کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.