سیروس ناصری :از ایران نرفته بودم که حالا بازگردم / هیچ صحبتی برای پذیرش سمت در مذاکرات با من نشده است

همزمان با حضور مشترک موسیان و ناصری در مراسم ختم دکتر ظریف ، برخی رسانه ها مشاهده همزمان این دو فرد در کشور را معنا دار توصیف کردند .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،همزمان با حضور مشترک موسیان و ناصری در مراسم ختم دکتر ظریف ، برخی رسانه ها مشاهده همزمان این دو فرد در کشور را معنا دار توصیف کردند ، در همین رابطه سیروس ناصری ، عضو  تیم اسبق مذاکره کننده هسته ای در گفت و گو با ایران خبر ، درباره خبر برخی رسانه ها که از بازگشت وی به کشور صحبت کرده بودند ، گفت: هیچ وقت از ایران نرفته بودم که بازگردم .
نماینده اسبق ایران در  مقر سازمان ملل در ژنو  همچنین درباره شایعات پذیرش مسئولیت در وزارت خارجه یا حضور در ترکیب تیم مذاکره کننده هسته ای کشور گفت : هیچ صحبتی در این زمینه با من نشده است و قطعا دیگر وارد این حوزه نخواهم شد .

شایان ذکر است :سیروس ناصری یکی از اعضای ارشد تیم پیشین مذاکرات هسته ای ایران در دوره مسؤولیت حسن روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران است.

سفیر ایران در دفتر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو، سفیر ایران در سوئیس و نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین از جمله مسؤولیت های ناصری بوده است. علاوه بر این او نائب رئیس هیات مدیره شرکت نفتی کیش اورینتال نیز بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.