مشهد/

کسب امتیاز از 2 دیدار خارج از خانه برایمان مفید بود

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: کسب 2 امتیاز در 2 بازی خارج از خانه اخیر باعث شد اختلافمان با صدر جدول زیاد نشود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،محمدرضا مهاجری که تیمش در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل میزبان خود یزد لوله به تساوی بدون گل دست یافت، اظهار داشت: کسب تک امتیازهای خارج از خانه در 2 بازی اخیر به سود تیم ما بود چرا که اختلاف 4 امتیازی مان با صدر جدول حفظ شد و همچنین با یک پله صعود در رده پنجم قرار گرفتیم.

وی افزود: از سوی دیگر رقبای بالای جدول در خانه بازی داشتند و ما 3 بازی بعدی خود مقابل شهرداری یاسوج، پدیده مشهد و نفت آبادان را در مشهد انجام خواهیم داد که می توانیم از شرایط میزبانی و حمایت هواداران مشهدی بهره مند باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در خصوص دیدار دیروز تیمش گفت: با توجه به تغییراتی که در کادر فنی تیم یزد لوله ایجاد شده بود و همچنین اضافه شدن 3 بازیکن جدید به ترکیب این تیم، از دور رفت شرایط بهتری داشت و بازی فیزیکی و سنگینی را مقابل ما انجام داد.

وی با اشاره به در اختیار نداشتن 5 بازیکن تیمش در این دیدار اظهار کرد: با توجه به 3 کارته بودن مجید جلالی و سالار افراسیابی و همچنین مصدومیت حسین کیانی مقدم، حسین نظیری و امین عباسی کمی با محدودیت مواجه بودیم.

مهاجری ادامه داد: در نیمه اول برای به ثمر رساندن گل تلاش کردیم اما متاسفانه تیر دروازه حریف و بی دقتی بازیکنان باعث شد این امر محقق نشود.

وی افزود: با توجه به اینکه دستمان برای تعویض خالی بود در اواخر نیمه دوم قدری زیر فشار قرار گرفتیم که خوشبختانه در نهایت با کسب یک امتیاز به مشهد بازگشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در خصوص دیدار بعدی تیمش گفت: روز یکشنبه 22 دی ماه در مشهد میزبان شهرداری یاسوج خواهیم بود و با توجه به نواقص ورزشگاه تختی، احتمالا با نظر سازمان لیگ این دیدار در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: کسب ، امتیاز ، خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.