در همایش بازی های رایانه ای صورت ميگيرد؛

رقابت بازي هاي رايانه اي با رويکرد سبک زندگي سالم

بازی های رایانه ای در همایش بازی های رایانه ای و ارتقای سلامت که با رویکرد سبک زندگی سالم و با هدف ارتقای سطح سواد سلامت جامعه با بهره گیری از فن آوری های نوین برگزار میشود به رقابت میپردازند.

به گزارش خبرنگار بهداشت ودرمان باشگاه خبرنگاران، اولین همایش و نمایشگاه علمی،آموزشی،فرهنگی" بازی های رایانه ای و ارتقای سلامت "با رویکرد سبک زندگی سالم و با هدف ارتقای سطح سواد سلامت جامعه با بهره گیری از فن آوری های نوین،معرفی علم نوین بازی درمانی در سطح کشور وایجاد یک جریان در جهت تولید بازی های رایانه ای سلامت محور،در6 و 7 بهمن ماه سال جاری در محل مرکز بین المللی همایش های رازی  برگزار میشود.

با توجه به موضوعیت بازی رایانه ای به عنوان یک ابزار چند رسانه ای و نقش بی بدیل آن در تعلیم و تربیت، آموزش علوم و فنون، اعتلای فرهنگ و ارتقای سطح سلامت جوامع  ،این برنامه تا کنون با مشارکت و حمایت مراکز و سازمان های گوناگونی از جمله: وزارت آموزش و پرورش،بنیاد ملی بازی های رایانه ای،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،وزارت ورزش و جوانان، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، سازمان بهزیستی کشور،سازمان بسیج جامعه پزشکی،اداره کل سلامت شهرداری تهران،سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،دانشگاه صنعتی شریف،دانشگاه علوم پزشکی ایران،انجمن های علمی علوم پزشکی و.... را به خود جلب نموده و گروه های متعددی از جمله : تمامی گروه های علوم پزشکی فعال در حوزه بهداشت،درمان،پیشگیری از قبیل پزشکان،پرستاران،پیراپزشکان،بهداشت کاران،توانبخشان،روانشناسان، تمامی گروه های فعال در حوزه آموزش های علمی،فرهنگی،هنری،ورزشی،... از قبیل دانشگاهیان،فرهنگیان،ورزشکاران،هنرمندان و نیز فعالین حوزه تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات و فن آوری های نوین از جمله تولید کنندگان بازی و نرم افزار های رایانه ای و .... را مورد خطاب خود قرار داده است.

براساس این گزارش محورهای این کنگره شامل  بازی های رایانه ای وارتقای سلامت فرد و جامعه، بازی های رایانه ای وترويج سبك زندگي سالم، بازی های رایانه ای و آموزش و یادگيری ،بازی های رایانه ای،پيشگيری،درمان و توانبخشي و موضوعات آزاد و مرتبط  است. همچنین در این همایش کارگاهایی با عنوان سبک زندگی سالم و بازی های رایانه ای ،طراحی و تولید بازی های سلامت محور و استفاده از آنها در تشخیص و درمان  بیماری ها ،معرفی و تبیین ساختار نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ای در ایران (ESRA)، نقش بازی های حرکتی در ارتقای سلامت وپیشگیری از ابتلا به بیماری ها و توانبخشی بیماران جسمی و روحی برگزار میشود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 81453957 تماس بگیرند./م
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار