در مراسم تشیییع پیکر عوامل "معراجی‌ها" مطرح شد

آشنا: امروز هنر ایثار و فداکاری و هنر شهادت در مقابل شما حاضر است / ایوبی: سینمای ایران هم در دوره دفاع مقدس و هم در سال‌های بعد در کنار مردم بود

حسام الدین آشنا مشاور ریاست جمهوری در مراسم تشییع پیکر عوامل "معراجی‌ها" گفت: امروز هنر ایثار و فداکاری و هنر شهادت در مقابل شما حاضر است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران صبح امروز ساعت 9 مراسم تشییع پیکر 4 تن از جانباختگان انفجار در شهرک سینمایی دفاع مقدس در پشت صحنه "معراجی‌ها" در میدان فردوسی تهران آغاز شده است.

بنابراین گزارش حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی سپاه، محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین،‌ حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور، حسام الدین آشنا مشاور ریاست جمهوری، حجت‌اله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، علی دارابی معاون سیما، محمد فرجی مدیر شبکه اول، علیرضا رضا داد دبیر جشنواره فجر،‌ سید محمد حسینی وزیر سابق ارشاد، میرعلائی مدیر عامل سابق فارابی، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی عسگرپور، فرهاد توحیدی،‌ بیژن امکانیان، محمود گبرلو، علی سرتیپی، محسن روزبهانی،‌ امیر اثباتی،‌ محمدرضا عباسیان، مسعود ده‌نمکی، بهروز شعیبی، سید محمود رضوی تهیه کننده "معراجی‌ها"، جمال شورجه، برزو ارجمند، لاله اسکندری، علی دهکردی، حبیب‌الله کاسه‌ساز، روح‌الله سهرابی و... در این مراسم‌ شرکت کرده‌اند.

حسام الدین آشنا مشاور ریاست جمهوری در  مراسم تشییع پیکر عوامل "معراجی‌ها" گفت: این مراسم و این جمعیت نشان می‌دهد در باغ شهادت همچنان باز است، خوشامد عرض می کنیم به پیکر راهیان فتح و به پیکر کسانی که کربلای 5 را به تصویر کشیدند. من از سوی کسی که رمز عملیات کربلای 5 را اعلام کرد به همه هنرمندان و عزیزانی که در این مراسم  حضور دارند تسلیت می گویم.

وی بیان کرد: چه زود سخنان رئیس جمهوری تفسیر شد که فرمود هنر همان ارزش است و هنر همان نیکی است. هنرمندان ما همه اهل ارزش هستند و امروز هنر ایثار و فداکاری و هنر شهادت در مقابل شما حاضر است.

آشنا اظهار داشت: اما از نطر ملی دولت خود را موظف می داند از هنر ایثار و شهادت با تمام وجود حمایت کند. باید استاندارهای ایمنی در حوزه سینمای دفاع مقدس رعایت شود. باید راهیان نور و سینمای دفاع مقدس امن تر باشد و باید همه بدانند بالاترین استاندارهای حرفه ای در دفاع مقدس رعایت می‌شود

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: به همه مردم و به هنرمندان مفتخر این مرزو بوم و جامعه سینمایی کشور این حادثه تلخ و دردناک را تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: سینمای ایران هم در دوره دفاع مقدس در کنار رزمندگان و مردم بود و هم  در سالهای بعد از دفاع مقدس پیام شهادت را به نسل های بعدی منتقل کرد و با تمام مظلومیت‌ها و امکانات ناکافی تلاش های فراوان و رشادت های زیادی در این حوزه انجام داد. ما به انجام این رسالت معتقدیم و ملت ایران و سینمای ایران شایسته این افتخار است. همه ملت ایران و سینمای ایران عزادارند و در کنار شما هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار