در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

توضیحات موسوی‌لاری از فعالیت انتخاباتی مجمع روحانیون مبارز

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به اینکه برخی اخبار منتشره در خصوص ارائه لیست جداگانه و مستقل حزب متبوعش از اعتدالیون برای حضور در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از دوستان با درج چنین مطالبی قصد آزمودن ما را دارند تا با این اقدام، متوجه چگونگی فعالیت‌های انتخاباتی مجمع روحانیون مبارز شوند.

"حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالواحد موسوی‌لاری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت انتخاباتی احزاب و گروه‌های سیاسی به منظور تصدی اکثریت کرسی‌های مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: آغاز فعالیت‌های انتخاباتی از هم‌اکنون از سوی احزاب سیاسی بسیاز زودهنگام است.

وزیر کشور دولت هشتم گفت: انتخابات در ایران مقوله ناشناخته‌ای نیست که از هم‌اکنون بسیاری از احزاب سیاسی در حال تدوین و تنظیم برنامه‌ و آیین‌نامه هستند چرا که به طور میانگین هر ساله یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به اینکه برخی اخبار منتشره درخصوص ارائه لیست جداگانه و مستقل حزب متبوعش از اعتدالیون برای حضور در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از دوستان با درج چنین مطالبی قصد آزمودن ما را دارند تا با این اقدام، متوجه چگونگی فعالیت‌های انتخاباتی مجمع روحانیون مبارز شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌لاری بیان داشت: برخی از افراد می‌خواهند تا رسانه‌ها با طرح سوال از بنده در خصوص فعالیت انتخاباتی مجمع روحانیون مبارز، براساس پاسخ‌های من، تصمیم‌گیری‌های لازم را اتخاذ کنند.

گفتنی است در برخی از رسانه‌ها اخباری مبنی بر ارائه لیست جداگانه مجمع روحانیون مبارز در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و چگونگی فعالیت این حزب اصلاح‌طلب منتشر شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار