جی کارنی:

اوباما جزئیات تغییرات پیشنهادی درباره برنامه های نظارتی دولت را ارائه می کند

جی کارنی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد،رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا،روز جمعه جزییات تغیییرات درباره برنامه نظارتی دولت را ارائه خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه واشنگتن تایمز نوشت:کاخ سفید اعلام کرد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در سخنرانی جزئیات تغییرات پیشنهادی درباره برنامه های نظارتی دولت این کشور را ارائه می کند.

 جی کارنی دبیر مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد اوباما خطوط کلی طرح هایی را اعلام می کند که باعث به وجود آمدن شفافیت بیشتر و افزایش اطمینان مردم آمریکا می شود.

اوباما توصیه های هیئتی را که برای بررسی عملکرد آژانس امنیت ملی آمریکا و اصلاحات آن تعیین کرده بود در نشستی با حضور نمایندگان و جامعه اطلاعاتی آمریکا بازبینی کرد

از زمان اقدام ادوارد اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در افشای برخی اطلاعات محرمانه این آژانس، برنامه جمع آوری اطلاعات آژانس امنیت ملی آمریکا طوفانی سیاسی را به راه انداخت.

از جمله تغییرات پیشنهادی گروه ضربت اوباما ممنوعیت جمع آوری و ذخیره سازی اطلاعات سوابق تلفنی توسط این آژانس و عدم واگذاری کنترل این اطلاعات به طرف ثالث یا شرکت های مخابراتی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارنی ، کاخ ، سفید ، اوباما ، تغییرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار