جانی دپ در حال مذاکره برای بازی در فیلم "دکتر استرنج"

"جانی دپ" بازیگر سرشناس و با استعداد در ایفای نقش‌های گوناگون در حال مذاکره برای به ایفای نقش"دکتر استرنج" می باشد.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ شایعاتی راجع به اینکه جانی دپ قرار است در فیلم"دکتر استرنج" بازی کند، شنیده می‌شود. آیا جانی دپ قرارداد را با استویوی مارول امضا کرده است برای ما هم سوال است.  

اما اگر دپ برای بازی در این فیلم موافقت کند، عدد بزرگی برای دستمزد خواهد گرفت.  

جانی دپ در سال 1963 در کنتاکی امریکا چشم به جهان گشود، آغاز موفقیتهای او به دهه 1980 میلادی و مجموعه تلویزیونی "خیابان جامپ شماره 21" باز می گردد، پس از این مجموعه در سال 1995 در فیلم "ادوارد دست قیچی" بازی کرد و بعد با فیلم‌هایی مانند "اسپلیسی هالو"، چارلی و کارخانه شکلات سازی"، "سری دزدان دریایی کارائیب" به موفقیت‌های بزرگی در گیشه دست یافت او تا کنون توانسته است جایزه گلدن گلوب وجایزه انجمن بازیگران نمایش را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کند.  

دکتر استفن استرنج، متخصص جادوگری، اولین‌بار توسط "استن لن‌" و" استیودیتکو" ودر صفحات مصور مجله "قصه های عجیب و غریب" به دنیا آمد.  

"شین بلک"پس از فیلم‌های" بوس بوس  بنگ بنگ"2005 و "مردآهنی 3"2012 سومین کارگردانی خود را با "دکتر استرنج"تجربه خواهد کرد.  

حدود یک سال و نیم پیش دانلی و اپن هیم با استودیوی مارول قرار داد نویسندگی این کار را امضا کردند.   
طرح کلی فیلم درباره دکتری در سال 1963 است که به کار جراحی در نیویورک مشغول است و پس از تصادف اتومبیل از صحنه تصادف دزدیده می‌شود. پس از مدتی از جای متروکی که پنهن شده بود می‌گریزد و متوجه قدرت‌هایی در خود می‌شود که می‌تواند با استفاده از آنها به جنگ جادوگران جنیث و تبهکاران برود.  

در واقع اسلحه این دکتر ذهن اوس. پیش از این قرار بود" جوزف گوردن لویت" در نقش دکتر استرنج بازی کند.   
 
انتهای پیام/  اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار