تیم برتون و وسوسه ساخت دنباله "بیتل جوس"

تیم برتون که به تازگی کار ساخت چشمان درشت را به پایان برده قصد دارد دنباله‌ای بر فیلم کلاسیک و محبوب خود یعنی بیتل‌جوس (1988) بسازد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، تیم برتون که به تازگی کار ساخت چشمان درشت را به پایان برده قصد دارد دنباله‌ای بر فیلم کلاسیک و محبوب خود یعنی بیتل‌جوس (1988) بسازد. زمزمه‌ها در باره‌ی حضور برتون پشت دوربین این فیلم وقتی بالا گرفت که او از یکی دو پروژه‌ی مورد نظر دیگرش کناره‌گیری کرد و گفت که منتظر خواندن فیلمنامه‌ای است که ست گراهام – اسمیت به همراه دیوید کتزنبرگ نوشته است.

گراهام – اسمیت فیلمنامه‌ی سایه‌های تاریک (2012) و آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌‌آشام (2012) را برای برتون نوشته که اولی را برتون ساخت و در فیلم دوم هم نقش تهیه کننده را داشت. تا پیش از این برتون قرار بود تهیه کنندگی دنباله‌ی بیتل جوش را به همراه دیوید گفن برای کمپانی برادران وارنر برعهده بگیرد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که حالا برتون وسوسه شده فیلم را هم کارگردانی کند بازگشت کارگردان صاحب سبک به فیلم‌های موفق سال‌های شروع فعالیت‌اش چندان تعجب برانگیز نیست چون او سال گذشته انیمیشن سینمایی سه بعدی فرانکن وینی را بر اساس فیلم کوتاهی که در جوانی ساخته بود روانه‌ی سینماها کرد.

هنوز خبری از احتمال بازگشت مایکل کیتون در نقش بیتل جوس نیست اما وینونا رایدر، یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم در گفتگویی به این نکته اشاره کرده که برای ایفای نقش در ادامه‌ی فیلم با او تماس گرفته شده است. رایدر در بیتل جوس نقش لیدیا دیتس را بازی می‌کرد که با خانواده‌اش به خانه‌ای نقل مکان می‌کنند که پیش از آنها به آدام و باربارا میتلند (آلک بالدوین و جینا دیویس) تعلق داشته که در تصادف رانندگی کشته شده اند و حالا روح آنها در خانه سرگردان است.

آدام و باربارا با بیتل جوس قرارداد می‌بندند تا انسان‌های تازه وارد را از خانه‌شان بیرون کند اما طولی نمی‌کشد که دشمنی‌ها به دوستی تبدیل می‌شود. رایدر گفته نمی‌تواند اطلاعات زیادی در باره‌ی فیلمنامه در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد و به این بسنده کرده که فیلم قرار نیست بازسازی باشد بلکه زندگی شخصیت‌ها را 27 سال پس از ماجراهای فیلم اصلی نشان می‌دهد. رایدر به این نکته هم اشاره کرده که با اینکه عاشق شخصیت ایدیا است اما اگر تیم برتون و مایکل کیتون در تولید دنباله‌ی فیلم نقش نداشته باشند. او هیچ نزدیک بازی در چنین فیلمی نخواهد رفت.

منبع: دنیای تصویر

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار