سیفرید و کوریلنکو مقابل راسل کراو

سیفرید سال گذشته به جز ایفای نقش در بینوایان در فیلم لاولیس هم ظاهر شد و امسال هم در فیلم یک میلیون روش برای مردن در غرب (ست مک‌فارلن) مقابل دوربین رفت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، آماندا سیفرید سال گذشته در اقتباس موزیکالتام هوپر از بینوایان با راسل کراو همبازی شد؛ سیفرید نقش کوزت جوان را بازی می‌کرد و کراو هم نقش بازرس ژاور را داشت که لحظه‌ای ژان والژان را به حال خود رها نمی‌کرد. به همین خاطر سیفرید با کراو صحنه‌های مشترک چندانی نداشت اما او به زودی در فیلم پدران و دختران که گابریله موچینو آن را کارگردانی می‌کند، درباره‌ی زنی است که رابطه‌ی شکننده‌اش را با پدرش که نویسنده‌ای مشهور بوده مجدداً بررسی کند تا بتواند برای مشکلات حال حاضرش راه‌حلی پیدا کند.

سیفرید سال گذشته به جز ایفای نقش در بینوایان در فیلم لاولیس هم ظاهر شد و امسال هم در فیلم یک میلیون روش برای مردن در غرب (ست مک‌فارلن) مقابل دوربین رفت.

موچینو، کارگردان ایتالیایی که فیلم‌هایی مثل در جستجوی خوشبختی (2006) و بازی به قصد برد (2012) را در پرونده‌اش دارد، کار فیلم‌برداری پدران و دختران را از ماه دسامبر شروع می‌کند.

کراو هم که این روزها سرگرم بازی در فیلم نوح (دارن آرونوفسکی) است، کار پیش‌ تولید فیلم غیب‌گوی آب به عنوان اولین تجربه‌ی کارگردانی‌اش را در برنامه دارد. برای نقش زن اصلی این فیلم، کراو در آن مقابل دوربین هم قرار خواهد گرفت، اولگا کوریلنکو، هنرپیشه فرانسوی انتخاب شده که به تازگی در فیلم‌هایی مثل به سوی شگفتی (ترنس مالیک، 2012) و فراموشی (جوزف کوزینسکی، 2013) با هنرپیشگانی مثل بن افلک و تام کروز هم بازی بود. اولین فیلم کراو در مقام کارگردانی اثر حماسی ماجراجویانه‌ای است که داستان آن در سال‌های اولیه پس از پایان جنگ جهانی اول می‌گذرد. کراو نقش پدری دارد که در جستجوی سه گمشده‌اش راهی ترکیه می‌شود.

به گفته‌ی دیوید گرت، یکی از مدیران ارشد مستر اسمیت اینترتینمنت که در تهیه‌ی فیلم دست دارد: «فیلم داستانی عاطفی و درگیر کننده را در چشم‌اندازی عظیم روایت می‌کند و امیدوارم به لطف فیلمنامه‌ی قوی و حضور ستارگانی بین‌المللی مثل راسل کراو و اولگا کریلنکو بتواند با تماشاگران در سراسر دنیا ارتباط برقرار کند.»

منبع: ماهنامه دنیای تصویر

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار